Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ اصغر حاجیلو جمعه شب و پس از پیروزی سه بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته سوم هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: این پیروزی را به همه هواداران استقلال تبریک می گویم و قطعا با حضور بازیکنان جدید روند تیم ما در ادامه مسابقات بهتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: واقعا «امیرحسین فتحی» سرپرست باشگاه تلاش می‌کند با جذب بازیکنانی در شان تیم استقلال جای خالی بازیکنان جدا شده را پر کند و امروز همه آنها با حس خوبی که داشتند مقابل تراکتورسازی به نتیجه لازم رسیدند.
سرپرست تیم استقلال درباره تسلطش به زبان انگلیسی اظهار داشت: در حد مترجم شفر نیستم ولی زبان انگلیسی می دانم!
حاجیلو درباره شکایت باشگاه استقلال از «مامه تیام» مهاجم سنگالی فصل گذشته این تیم گفت: امیرحسین فتحی دنبال حق و حقوق باشگاه استقلال است و مطمئن باشید که نمی‌گذارد مثل گذشته حقی از استقلال ضایع شود.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت 20 و 30 دقیقه جمعه برگزار شد و تیم استقلال با گل به خودی «علی عبدالله زاده» مدافع تیم تراکتورسازی و گل های «مرتضی تبریزی» و «فرشید اسماعیلی» حریف خود را با شکست سه بر صفر بدرقه کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال تراکتورسازی اصغر حاجیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی سرپرست استقلال شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از برکناری علی خظیر از مدیرعاملی استقلال، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست جدید باشگاه شب گذشته آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست آبی پوشان انتخاب کرد.

حجازی شب گذشته قراردادش را با استقلال ثبت کرد و در پست اینستاگرامی در این باره واکنش نشان داد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست
  • حجازی سرپرست استقلال شد
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند