Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@16:27:14 GMT

یک ورزشکار دیگر در زمین مسابقه درگذشت+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۲۲۶۸

یک ورزشکار دیگر در زمین مسابقه درگذشت+عکس

زمین ورزش بار دیگر شاهد حادثه‌ای تلخ بود و این بار بازیکن راگبی بعد از برخورد شدید جان خود را از دست داد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، ایسنا به نقل از اکیپ نوشت: راگبی یکی از  ورزش‌های پرطرفدار در فرانسه است. در دیدار  اوریلاک و رودیه در دیداری در فرانسه برخورد شدیدی رخ داد که در نهایت منجر به مرگ بازیکن ازوریلاک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوئیس فاگروفسکی، بعد از برخورد شدید با بازیکن حریف روی زمین افتاد. او ابتدا با کمک پزشکان هوشیاری خود را به دست آورد و زمین را ترک کرد اما چند ‌دقیقه بعد دوباره به زمین افتاد و بیهوش شد اما این بار دیگر به هوش نیامد و قبل از منتقل شدن به بیمارستان جان خود را از  دست داد تا این بار هم شاهد حادثه‌ای تلخ دیگر در زمین ورزش باشیم.

 

حمله غیرمنتظره به اتوبوس تیم پرسپولیس در اهواز! عکس فرهنگي

  بزرگنمايي:

عصر کرد - به اتوبوس تیم پرسپولیس در اهواز حمله و شیشه یکی از پنجره ها شکسته شد
حادثه برای اتوبوس پرسپولیس در اهواز
بازیکنان پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال خوزستان ساعتی پیش به اهواز رسیده‌اند.
اتوبوس بازیکنان پرسپولیس از فرودگاه به سمت هتل در حال حرکت بود که با حادثه روبه رو شد.
شایان مصلح در کانال تلگرامی اش دراین‌باره نوشت: طرف از توی پارک دوید با سنگ زد شیشه اتوبوس در حال حرکتمان را شکست! خدا به خیر کرد هیچکس چیزیش نشد!
این تصویر شیشه‌ای است که شایان مصلح و علی علی‌پور کنار آن نشسته بودند و در این حادثه شکست.
شیشه شکسته شده اتوبوس تیم پرسپولیس

منبع:

- See more at: http://www.kurd-online.ir/Fa/news/43780/%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%A8%D9%88%D8%B3-%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B2!-%D8%B9%DA%A9%D8%B3#sthash.3oCj1YGy.dpuf پایان پیام/52

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار مجلس خبرنگاران خبرگزاری شبستان رسانه تحریم اخبار استیضاح اینفوگرافی ایران مرگ بازیکن راگبی ورزشکار عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی

ایسنا/مرکزی حمید نیکویی، خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در یک سانحه رانندگی در محور نیزار - قم کشته شد.

حمید صادقی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زنده‌یاد حمید نیکویی از جمله پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات بود که از سال‌ها پیش، از طریق روزنامه جمهوری اسلامی و سایر رسانه‌های کشوری، به پوشش اخبار شهرستان محلات می‌پرداخت.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم نیکویی به جامعه رسانه‌ای محلات، ادامه داد: مرحوم نیکویی در سال‌های اخیر ارتباط خوبی با مجموعه‌های فرهنگی و هنری در اطلاع‌رسانی رویدادها داشت و در جلسات مختلف حضور فعال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب + ویدئو | رتبه ۲۵ کنکور در حادثه گازگرفتگی درگذشت
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • هجوم هواداران رودا کرکراد به زمین مسابقه با تصور صعود به لیگ برتر هلند! / فیلم
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)