Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@14:20:56 GMT

محرومیت دو ساله بوآلیا از طرف فیفا

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۲۳۷۹

محرومیت دو ساله بوآلیا از طرف فیفا

فیفا مرد سال سابق قاره آفریقا را دو سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از خبرگزاری رویترز، فیفا کالوشا بوآلیا، زامبیایی را دو سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد. هر چند مرد سال سابق آفریقا معتقد است هیچ کار خلافی انجام نداده است که مستحق این محرومیت باشد.

فیفا بوآلیا را متهم کرده است که هدیه‌ای از سوی محمد بن همام دریافت کرده و اساسنامه اخلاق این نهاد را زیر سوال برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر این عضو کمیته‌ اجرایی کنفدراسیون فوتبال آفریقا از طرف فیفا علاوه بر دو سال محرومیت از هر گونه فعالیت مرتبط با فوتبال  به پرداخت 100 هزار فرانک سوئیس نیز محکوم شده است.

بوآلیا که در سال 1988 "مرد سال" قاره آفریقا شد و بعدها نیز هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورش یعنی زامبیا را بر عهده گرفت، سابقه ریاست فدراسیون فوتبال کشورش را نیز بر عهده داشته است. او در بیانیه‌ای اعلام کرده که هیچ کار خلافی انجام نداده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام فيفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم