Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، مهدیه سادات قافله باشی سخنگو و رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قزوین در خصوص حاشیه سازی شکل گرفته از طرح یک موضوع در نشست خبری اصحاب رسانه با شهردار به مناسبت روز خبرنگار، نوشت: حاشیه سازی در خصوص موافقت شهردار قزوین در تخصیص قطعه هنرمندان به خبرنگاران فرصتی شد تا به مساله ای اشاره کنم که امیدوارم حالا دیگر به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: یکسال گذشته، دست کم سه بار در صحن شورای شهر، اختصاص قطعه‌ای در بهشت فاطمه (س) قزوین را به نام قطعه مفاخر و نام‌آوران مطرح کردم، هم زمانی که مدیرعامل سازمان به شورا گزارش کار داد، هم تصویب بودجه سازمان آرامستان‌ها و هم در نشست مشترک با هیات مدیره خانه مطبوعات.
در بخش دیگری از مطلب انتقادی این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص حاشیه رخ داده آمده است: طرح با مخالفت یکی از اعضای شورا روبه‌ رو شد چون معتقد بود در تعریف مصادیق دچار مشکل می‌شویم و روابط بر ضوابط حاکم خواهد شد بنابراین طرح یادشده مسکوت ماند.
وی همچنین نوشته است: اکنون به بهانه این حاشیه‌ سازی های ناروا، از شهردار محترم قزوین می‌خواهم طرح یاد شده را که خوشبختانه نظر مساعد شخص ایشان را هم به همراه دارد، به شورای شهر ارسال کند تا پس از بررسی در کمیسیون مربوطه در صحن شورا هم مطرح شود.
قافله باشی ادامه داده است: معتقدم وجود قطعه‌ ای به‌نام مفاخر چه برای خبرنگاران، هنرمندان، فعالان فرهنگی یک اقدام مناسب است که اتفاقا جای آن در قزوین خالیست، موضوعی که نه تمسخرآمیز است و نه توهین آمیز و نه نیاز به حاشیه سازی‌ غیر معمول دارد.
وی در پایان جمله خود چنین به آخر رسانده است: همراه نیستیم، دست کم منصف باشیم.
در نشست خبری هفته گذشته شهردار قزوین با خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شده بود یکی از اصحاب رسانه برای تخصیص قطعه ای از بهشت زهرا به خبرنگاران از شهردار درخواست کرده بود که مورد موافقت وی قرار گرفت.
تخصیص قطعه ای در بهشت فاطمه (س) به خبرنگاران قزوینی به گونه ای در برخی رسانه ها منتشر شد که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و برخی آنرا توهین به این قشر دانسته بودند.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اصحاب رسانه بهشت زهرا شورای شهر عضو شورای اسلامی شهر فضای مجازی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری