Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، با حضور حجت‌الاسلام علی تقوی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رئیس، مدیران واحدها و جمعی از اساتید و کارکنان این دانشگاه، در شهرکرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین، حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد به عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان معرفی، و از خدمات حجت‌الاسلام اسماعیل رئیسی مسئول سابق قدردانی گردید.

انتهای پیام/خ

تکریم و معارفه در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید نمایندگی جمعیت هلال‌‍احمر بادرود معرفی شد

صبح امروز با حضور فرماندار نطنز، آیین تکریم و معارفه سرپرست نمایندگی جمعیت هلال‌احمر بادرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، صبح امروز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان نطنز سرپرست جدید نمایندگی جمعیت هلال احمر بادرود معرفی شد.

در این مراسم از تلاش و خدمات علی کفاشی رئیس سابق تجلیل و محمد سراجی به عنوان سرپرست جدید نمایندگی جمعیت هلال‌احمر بادرود معرفی شد.

در این مراسم، محمد ظریفی فرماندار نطنز ضمن تشکر از خدمات علی کفاشی، به نقش مدیران جمعیت هلال‌احمر در انجام فعالیت‌های نوع دوستانه و امدادی اشاره کرد و خواستار تلاش مضاعف و خدمت صادقانه و بیش از پیش به مردم شد.

وی افزود: شکی نیست که هلال‌احمر با قدمت بالا و پیشینه‌ای ارزشمند، همراه و یاور مردم در مواقع حساس بوده است، مردم نیز در برنامه‌های مختلف هلال احمر را تکریم می‌کنند که نشان دهنده آن است که هلال احمر یک مجموعه مقدس است.

کد خبر 736711

دیگر خبرها

  • مشکل اصلی نظام وجود مدیران بی مدیریت است
  • راه افزایش ایمان و امید مردم توسل و تمسک به آیات قرآن است
  • آیت الله ری شهری در همه عرصه های خدمت، حضوری مؤثر داشت
  • مدیران به دنبال رفع مشکلات مردم باشند
  • ضرورت بازخوانی کتاب «طرحی کلی اندیشه اسلامی» مقام معظم رهبری از نگاه حجت الاسلام قنبریان + صوت سخنرانی
  • ویژگی‌های آیت‌الله ری‌شهری از زبان حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی
  • نگاهی به مهمترین فرازهای پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری در ۱۰ سال گذشته
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • تبیین جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها
  • سرپرست جدید نمایندگی جمعیت هلال‌‍احمر بادرود معرفی شد