Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس ؛ مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: واحد تصفیه نفت گاز با هیدروژن یکی از واحدهای طرح افزایش ظرفیت تولید و بهبود کیفیت پالایشگاه بندرعباس، با ظرفیت روزانه 50 هزار بشکه است.
هاشم نامور افزود: این واحد دارای دو کوره است که کوره شماره دو نیز تا هفته آینده راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با راه اندازی کامل واحد تصفیه نفت گاز، کاهش گوگرد موجود در نفت گاز به کمتر از 50 PPM می رسد و گازوئیل با استاندارد یورو 4 تولید می شود.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: با تلاش و همت شبانه روزی متخصصان پالایشگاه همه اتصالات ابزار دقیق، بخش سوخت، اتصالات داخلی، بازرسی های مکانیکال و قسمتهای راهبری کوره با رعایت کامل ایمنی و بر اساس استانداردهای فنی با موفقیت اجرا شد.
نامور افزود: دیگر بخشهای این واحد شامل راکتورها و کمپرسور گاز گردشی آن نیز در مراحل نهایی آماده سازی قرار دارند.
وی گفت: کاتالیستهای راکتورها آماده بارگیری و کمپرسور گاز گردشی نیز در حال آماده سازی برای آزمایش سرعت چرخش است.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت : اکنون طرح افزایش ظرفیت تولید و بهبود کیفیت بنزین شرکت پالایش نفت بندرعباس با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.
نامور افزود: افزایش ظرفیت تولید بنزین، کاهش انتشار آلاینده های زیست محیطی، بهبود عملکرد اقتصادی، بهینه سازی مصرف انرژی، استفاده حداکثری از ظرفیتها، فراهم شدن زمینه اشتغال و ارتقای سطح دانش و تجربه نیروی انسانی از مزایای بهره برداری از این طرح است.
شرکت پالایش نفت بندرعباس با ظرفیت اسمی پالایش روزانه 350 هزار بشکه نفت خام سنگین و میعانات گازی، 18 درصد از نیاز کشور به انرژی و فرآورده های نفتی را تامین می کند .
محصولات اصلی پالایشگاه گاز مایع، بنزین، نفت سفید، سوخت جت، نفت گاز و نفت کوره است

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هرمزگان پالایشگاه نفت بندرعباس افزایش ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: به منظور کاهش مصرف آب و استفاده مجدد از پساب طرح برگشت پساب تصفیه خانه به سالن رنگ و خطوط تولید در شرکت پارس خودرو اجرا شد.

علیرضا رحمتی افزود: راه اندازی این شبکه و استفاده مجدد از پساب تصفیه شده منجر به کاهش میزان برداشت از آب‌های زیرزمینی به میزان ۳۵ درصد یعنی حذف برداشت ۷۰۰ متر مکعب آب در طول شبانه روز شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • شستشوی ۷ مخزن با ظرفیت ۵۲ هزارو ۶۰۰ مترمکعب در ارومیه
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • شناسایی ۲هزار و ۵۰۰ واحد صنفی با فاضلاب غیراستاندارد/همه بیمارستان‌های مشهد سیستم پیش‌تصفیه ندارند
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی