Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@00:08:42 GMT

واگذاری واحدهای مسکن مهر لرستان؛ نیازمند کمک خیرین

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۳۰۳۵

واگذاری واحدهای مسکن مهر لرستان؛ نیازمند کمک خیرین

معاون مشارکت و اشتغال بهزیستی لرستان گفت: بسیاری از واحدهای مسکن مهر استان تکمیل و آماده واگذاری است اما چون مددجویان نمی‌توانند اقساط را پرداخت کنند، نیازمند کمک خیرین برای این مهم هستیم.

مراد سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا‌، اظهار کرد: برای تامین مسکن مددجویان دو برنامه اساسی داریم، به همه خانواده‌های تحت‌پوشش بی‌سرپرست و بدسرپرست که ازکارافتاده و معلول هستند کمک خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به این متقاضیان بین ۲ تا ۱۰ میلیون تسهیلات برای ساخت خرید خانه کمک می‌کنیم.

سیفی بیان کرد: افرادی که دارای دو معلول یا بیشتر هستند، کمک بیشتری می‌گیرند.

معاون مشارکت و اشتغال بهزیستی لرستان افزود: برای مددجویان ساکن در شهر‌ها تا ۳۰ میلیون تومان در قالب تفاهم‌نامه‌ای که 10 میلیون آن را بهزیستی، ۱۵ میلیون بنیاد مستضعفان و پنج میلیون انجمن خیرین مسکن‌ساز تقبل کرده به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: در مناطق روستایی این رقم تا سقف ۲۰ میلیون تومان بلاعوض بوده البته علاوه بر آن بنیاد مسکن نیز مبلغی را پرداخت می‌کند.

سیفی افزود: چنانچه خرید منزل باشد اسناد خرید و ساخت را تحویل بهزیستی می‌دهند و یا پروانه ساخت و پایان هر سفت‌کاری و نازک‎کاری پول پرداخت می‌شود.

معاون مشارکت و اشتغال بهزیستی لرستان گفت: پارسال ۲ تا ۵ میلیون تومان برای افراد بی‌سرپرست کمک رهن به افراد تحت پوشش پرداخت ‌شده است.

وی یادآور شد: بسیاری از واحدهای مسکن مهر تکمیل و آماده واگذاری است اما چون مددجویان نمی‌توانند اقساط را پرداخت کنند، نیازمند کمک خیرین برای این مهم هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مسكن مهر منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد

هاشمی در حاشیه بازدید از روند احداث طرح‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، گفت: با حضور آیت الله رئیسی، رییس جمهور، جشن واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و بیش از یکهزار و ۱۵۷ قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اجرای بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، ادامه داد: این طرح اکنون با کیفیت و سرعت، در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد