Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم هندبال پسران دانشگاه حکیم سبزواری با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در رقابت‌های هندبال پسران چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در شیراز پایان داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری، پسران هندبالیست این دانشگاه در بازی فینال رقابت‌های هندبال پسران چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور نتیجه را به تیم اصفهان واگذار و عنوان نائب قهرمانی رقابت‌ها را بدست آوردند؛ همچنین در بازی رده بندی تیم فردوسی مشهد با غلبه بر تیم شیراز عنوان سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات هندبال پسران چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با حضور ۱۲تیم در ۴ گروه برگزار شد. این در حالی بود که در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی پسر از ۱۲۰ دانشگاه کشور، به مدت ۸ روز درقالب ۱۴ رشته ورزشی در بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی دانشجویان با یکدیگر رقابت کردند.

لازم به یادآوری است در مسابقات بخش دختران که پیش از مسابقات ورزشی پسران برگزار شد، کاروان ورزشی دختران دانشگاه حکیم سبزواری موفق به کسب مقام سوم هندبال دختران و مقام سوم بخش انفرادی شطرنج چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور شد.   علی‌اصغر مولوی، رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در پیامی کسب موفقیت کاروان ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور را به مقام آوران، کاروان ورزشی و خانواده دانشگاه حکیم سبزواری تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مقام نایب قهرمانی تیم هندبال دانشجویان پسر، مقام سومی تیم هندبال دانشجویان دختر و مقام سومی انفرادی شطرنج دختران توسط دانشجویان ورزشکار دانشگاه حکیم سبزواری در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور، دست‌آورد ارزشمندی بود که در سایه الطاف الهی، تلاش متعهدانه و غیرتمندانه ورزشکاران عزیز، اهتمام مربیان و حمایت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی و مدیریت تربیت بدنی و سایر عوامل اجرایی کاروان به‌دست آمد و در کارنامه پرافتخار دانشگاه حکیم سبزواری به ثبت رسید.

اینجانب از صمیم قلب توفیقات دانشجویان عزیز ورزشکار دانشگاه حکیم سبزواری در این مسابقات ورزشی را تبریک می‌گویم و از همۀ کسانی که در کسوت‌های گوناگون، ارزش‌های ورزشی و فرهنگی دانشگاه را نمایندگی کردند و همچنین از همکاران خود در معاونت فرهنگی و دانشجویی و مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، قدردانی می‌کنم.

به امید روز‌های بهتر و پربارتر برای ورزش دانشگاه حکیم سبزواری
دکترعلی اصغر مولوی-رئیس دانشگاه حکیم سبزواری

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خراسان رضوی دانشگاه حکیم سبزواری المپیاد دانشجویان شیراز کاروان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال

تیم هندبال صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ - ۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

مسی ها با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد