Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:42:40 GMT

370 تن برنج از انبار محتکران در لرستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۳۵۳۳

370 تن برنج از انبار محتکران در لرستان کشف شد

به گزارش ایرنا ، محمدرضا صفی‌خانی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای تشدید برخورد با گران‎فروشی و احتکار، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی طرح نظارتی ویژه‌ای را در سطح استان اجرایی کرده‌اند.
وی اظهار داشت: هفته جاری بیش از 2 هزار واحد صنفی در استان بازرسی شدند که از این تعداد گرانفروشی 100 کیلوگرم گوشت گاو، 2 هزار و 600 کیلوگرم مرغ، و هزار و 700 پرس غذا از تالار و رستوران‌های بین راهی کشف شده و متخلفان جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در مرداد ماه سال جاری پنج انبار آهن آلات به عناوین مختلف همچون عدم اعلام موجودی، اختفا و امتناع از فروش ، یک انبار پودر شوینده به تعداد 2 هزار و 500 کارتن و ارزش 2 میلیارد ریال، چهار انبار لاستیک با عناوین عرضه خارج از شبکه و عدم اعلام موجودی کالا به ارزش یک میلیارد و 367 میلیون ریال، احراز تخلف شدند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: همچنین 2 واحد متخلف با قاچاق کالاهای دارویی و بهداشتی به ارزش 65 میلیون ریال، یک انبار لوازم خانگی با تخلف احتکار کالا به قصد گران‌فروشی به ارزش 320 میلیون ریال و یک انبار تخم مرغ با میزان 2 هزار و 500 کارتن و ارزش 105 میلیون ریال توسط بازرسان این سازمان و گشت های مشترک به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
صفی خانی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 30 هزار مورد بازرسی توسط بازرسان و کارشناسان سازمان و ادارات دیگر به عمل آمده که منجر به تشکیل بیش از 2 هزار پرونده تخلفاتی شده است.
وی افزود: ارزش پرونده‌های تشکیل شده بیش از 68 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 60 درصد رشد داشته است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: مردم در راستای برخورد با محتکران و اخلال گران بازار درصورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و کالای قاچاق با شماره تلفن 124 تماس بگیرند.
صفی خانی افزود: افرادی که انبارهای احتکار کالا را به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کنند در صورت صحت موضوع، پس از صورتجلسه کالای مکشوفه، از آنها تقدیر خواهد شد.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت برنج سازمان صنعت معدن و تجارت شماره تلفن گوشت رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات