Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: آمریکا، انگلیس و نروژ توافق صلح اخیر امضا شده در سودان جنوبی را "نه واقعی و نه پایدار" توصیف کردند.

به گزارش رکنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، این سه کشور در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: چالش‌های قابل توجه و مهم هنوز ادامه دارند و ما نگران توافقی هستیم که امضا شده اما نه واقعی است و نه پایدار. با توجه به ناکامی‌های گذشته رهبری در سودان جنوبی، رهبران این کشور باید به صورت متفاوتی رفتار کنند و به صلح و روند آن متعهد باشند و آن را نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه کشور تاکید کردند که انتظار تغییر در اوضاع در این کشور آفریقایی را دارند و هدف اصلی از امضای این توافق صلح اتمام خشونت و دسترسی به کمک های بشردوستانه است.

انگلیس، نروژ و آمریکا همچنین حمایت خود را از حضور کشورهای منطقه در مذاکرات خارطوم برای برقراری امنیت و پایداری سودان جنوبی ابراز کردند.

طرف‌های درگیر سودان جنوبی در پنجم ماه اوت جاری توافق نهایی را در خارطوم امضا کردند تا به این وسیله به تقسیم قدرت و برقراری امنیت در سودان جنوبی بپردازند.

این توافق به امضای سالوا کر، رئیس جمهوری سودان جنوبی و ریک مچار، رهبر اپوزیسیون و همچنین نمایندگان گروه‌های اپوزیسیون این کشور رسید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه انگلیس سودان آمریکا صلح نروژ عکس دختر ایران پسر جوان زندگی پرونده بیمارستان دادگاه فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا لایحه کمک‌های ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، اسرائیل و تایوان را امضا کرد و گفت که ارسال این کمک‌ها تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بایدن امروز چهارشنبه پس از امضای این لایحه برای تبدیل شدن به قانون، در خصوص ارائه کمک‌های آمریکا به اوکراین بیان کرد: کی‌یف تمایل و مهارت برای پیروزی در جنگ برابر روسیه را دارد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در مورد کمک‌های نظامی به رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این کمک‌ها به پر کردن مهمات دفاع هوایی اسرائیل کمک می‌کند.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • بایدن لایحه ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • زالوژنی رسما سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • آمریکا ممنوعیت تیک تاک را در سنا تصویب کرد
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • رونمایی انگلیس از بزرگترین بسته کمک نظامی به کی‌یف
  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • تقویت ناپایداری‌های جوی در خراسان جنوبی