Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، یادواره شهید عباس آدینه در قالب برنامه «آبروی محله، افتخار محله» جمعه، 19 مرداد در شهرک شهید کشوری بروجرد با حضور امام جمعه این شهرستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.
حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه شهرستان بروجرد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: خدا بشر را آفرید و به آن راه و روش رسیدن به کمال را یاد داد و انبیاء را فرستاد و کتاب آسمانی را نازل کرد برای هدایت بشر و انبیا آمدند تا زمینه‌ساز بعثت پیامبر(ص) باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی قرآن را عمیق‌ترین کتاب آسمانی دانست و افزود: اهل‌بیت(ع) را خدا برای هدایت بشر فرستاد تا در سایه تعالیم قرآنی به کمال برسند.
حجت‌الاسلام حسینی اظهارکرد: شهادت در راه خدا نصیب هر کسی نخواهد شد و مقام بالایی است و خانواده‌های شهدا فرزندانی را تربیت کردند تا خون این عزیزان در راه دین ریخته شود و در این راه به شهادت برسند.
امام جمعه شهرستان بروجرد با ذکر این مطلب که مادران شهدا با دامان پاک فرزندان خود را تربیت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: شهدا که برای حفظ دین جان خود را تقدیم کردند چراکه شهادت پدیده مقدسی است لذا باید به خانواده‌های شهدا تبریک گفت که با شهادت فرزندان خود به دین و کشور عزت دادند.
وی با اشاره به مشکلات کشور افزود: دولت و مسئولان باید در حل مشکلات اقدام کنند و در کابینه افراد قوی‌تری به‌کار گرفته شود.
حجت‌الاسلام حسینی گفت: پس‌از پیروزی انقلاب منافقین و ضد انقلاب توطئه‌های زیادی انجام دادند و با شکست روبه‌رو شدند قطعاً این مشکلات هم حل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی یادوراه شهدا بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کوار
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان