Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:01:04 GMT

نوزاد پیدا شده در کرمانشاه به شیرخوارگاه منتقل شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۴۴۰۴

نوزاد پیدا شده در کرمانشاه به شیرخوارگاه منتقل شد

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دکتر امید قادری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نوزاد پسر توسط یکی از شهروندان ساعت 7:30 دقیقه صبح روز جمعه (19 مرداد) در بوستان جنب میدان آزادگان شهر کرمانشاه درون یک کیسه زباله پیدا می شود که گزارش آن به اطلاع پلیس 110 می رسد.
مدیرکل بهزیستی کرمانشاه با بیان اینکه پلیس بلافاصله اورژانس اجتماعی بهزیستی را در جریان موضوع قرار می دهد، گفت: پرسنل بهزیستی نیز با گرفتن مجوز از قاضی کشیک وسیله انتقال این نوزاد به شیرخوارگاه در ساعت 8:30 صبح فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قادری تصریح کرد: این نوزاد 2 روزه هم اکنون در سلامت کامل به سر می برد و هیچ اطلاعی از والدین او نیز در دست نیست.
شهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیونی استان را در خود جا داده است.
3033/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت بهزیستی زباله نوزاد والدین کرمانشاه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد

علیرضا محمدی اظهار داشت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر شد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان،

وی ادامه داد: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

دادستان رفسنجان بیان کرد: به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز شد که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند و تحقیقات اولیه آغاز می‌شود.

محمدی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر ۲ مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

منبع: ایرنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • انسیه خزعلی: فرآیند فرزندخواندگی تسهیل شد
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز