Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رومزی، مسئول روابط عمومی و مسئول امورمالی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر در گفت و گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ با تأکید بر اینکه روحانيت محور اصلی فعاليت‌های فرهنگی و قرآنی در مساجد و سایر بخش‌های دیگر جامعه هستند، اظهار کرد: بايد برنامه‌های فرهنگی و قرآنی بيشتری در سنگر مساجد ویژه تمامی رده‌های سنی آقایان و خانم‌ها صورت بگيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای 10 طرح پیوند فرهنگی با محوریت مسجد در بوشهر

رومزی با اشاره به اینکه نظام خانواده در اولویت طرح‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قرار دارد، افزود: برگزاری طرح پيوند «مسجد و مدرسه»، برگزاری طرح پيوند «مسجد و اصناف بازار»، برگزاری طرح پيوند «مسجد و جهاد و حماسه»، برگزاری طرح پيوند «مسجد و پایگاه مقاومت بسیج»، برگزاری طرح پيوند «مسجد و جمعیت بانوان فرهیخته»، برگزاری طرح پيوند «مسجد و رسانه‌های دینی»، برگزاری طرح پيوند «مسجد و مهدها و مراکز قرآنی»، برگزاری طرح پيوند «مسجد و تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی»، برگزاری طرح پيوند «مسجد و اردوهای جهادی»، برگزاری طرح پيوند «مسجد و نظام خانواده» از دیگر طرح‌ها و برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر است که به‌صورت مسجدمحور و روحانی‌محور در طی سال برگزار می‌شود.

مردم جامعه؛ در خط مقدم مرزداری از ارزش‌های نظام اسلامی

وی ولایتمداری، قرآن‌محوری و استکبارستیزی را يكی از مهم‌ترين عوامل پايداری انقلاب شكوهمند اسلامی ايران در 4 دهه گذشته برشمرد و عنوان کرد: مرزداری و حفظ ارزش‌های نظام اسلامی در گرو فعاليت‌های فرهنگی و قرآنی در مساجد است و مردم جامعه در خط مقدم مرزداری از ارزش‌های نظام اسلامی قرار دارند.

این فعال فرهنگی و قرآنی اشاره کرد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان‌ها از بخش‌های کارشناسان فرهنگی، برنامه‌ریزی و توسعه، آموزشی، امور مالی، روابط عمومی و خبرگزاری شبستان جهت ترویج و هماهنگی فعالیت‌ها تشکیل شده است و سایر کانون‌ها می‌توانند همه روزه از طریق شماره تلفن 07733550350 و یا نشانی اینترنتی http://masajed-bu.ir/ ارتباط برقرار کنند.

ساماندهی 262 کانون فرهنگی و هنری مساجد در سامانه «سجا»

مسئول امورمالی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر از فعالیت 403 کانون فرهنگی و هنری مجوزدار خبرداد و اظهار کرد: تا کنون 262 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرها و روستاهای استان بوشهر در سامانه «سجا» به عنوان سامانه جامع آمار و اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری ثبت نام کرده و ساماندهی شدند.

تشکیل قرارگاه فرهنگی 310 نفری شهیدان «محسن حججی و محمد احمدی جوان» در بوشهر

وی در پایان گفت‌و‌گو با ایکنا، با اعلام اینکه مدیریت 11 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر را بانوان عهده‌دار هستند، گفت: 210 نفر رابطین فرهنگی خانم و 100 رابطین فرهنگی آقا در قالب 2 قرارگاه شهید «محسن حججی» و قرارگاه شهید مدافع حرم «محمد احمدی جوان» با دبیرخانه استانی در حال فعالیت و ارتباط برنامه‌ای هستند.

حامد فکوری

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کانون های مساجد ایکنا بوشهر سامانه سجا قرارگاه فرهنگی شهید نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین