Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@04:49:20 GMT

جزییاتی از ربوده شدن هواپیمای «آلاسکا ایرلاینز» در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۴۶۱۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزای فارس، طبق گزارش برخی رسانه‌های آمریکایی، یک هواپیمای شرکت «آلاسکا ایرلاینز» در فرودگاه شهر «سیاتل» این کشور توسط یکی از کارکنان فرودگاه ربوده شد.

بنا بر نوشته «ان‌بی‌سی شیکاگو»، به نظر می‌رسد که یک هواپیما در فرودگاه «سی‌تَک» شهر سیاتل آمریکا ربوده شده باشد. برخی کاربران توئیتر که در فرودگاه حضور داشتند، ادعا کردند که به آنها اطلاع داده شده که یک مرد این هواپیما را ربود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اداره هوانوردی فدرال آمریکا درباره این موضوع اعلام کرد: «اکنون ما نمی‌توانیم هیچ چیزی را تایید کنیم و در تماش هستیم که درباره آنچه اتفاق افتاده اطلاعات به دست بیاوریم».

سخنگوی اداره هوانوردی فدرال آمریکا درباره این موضوع اعلام کرد: «اکنون ما نمی‌توانیم هیچ چیزی را تایید کنیم و در تماش هستیم که درباره آنچه اتفاق افتاده اطلاعات به دست بیاوریم».

شرکت هواپیمایی «آلاسکا ایرلاینز» هم اعلام کرد: «ما درباره بلند شدت بدون مجوز (یک هواپیما) آگاهی داریم. معتقدیم که هیچ مسافری در آن وجود نداشت. به محض دریافت اطلاعات بیشتر، اطلاع رسانی خواهیم کرد».

برخی منابع آمریکایی هم با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی اعلام کردند که هواپیمای مذکور سقوط کرده است.

 

Your browser doesnt support video.
Please download the file:

 

سخنگوی فرودگاه «سی‌تَک» که عمل ربایش هواپیمای آلاسکا در آن انجام شد، اعلام کرد که «یکی از کارمندان» این فرودگاه، بدون مجوز هواپیما را به پرواز در آورد.

مسئولان فرودگاه اطلاعاتی بیشتری درباره اینکه هویت این کارمند و  و انگیزه او از به پرواز درآوردن بدون مجوز هواپیما چه بوده، اشاره نکردند.

یک منبع در اداره هوانوردی فدرال آمریکا، ربایش و سقوط هواپیما را تایید کرد.

گفته می‌شود که هواپیما در جزیره کوچک «کترون» واقع در جنوب غرب «تاکوما» در ایالت واشنگتن سقوط کرد.

پیشتر برخی رسانه‌ها خبر داده بودند که دو جنگنده آمریکایی در تعقیب این هواپیما بودند.

یکی دیگر از ویدئوهای منتشر شده از لحظه سقوط هواپیما را  ببینید:

 

Your browser doesnt support video.
Please download the file:

 

پلیس آمریکا همچنین اعلام کرد که هیچ مسافری در هواپیما حضور نداشت و اقدام او «تروریستی» نبود.به گفته پلیس، جوان 29 ساله و ساکن شهرستان «پیِرس» این کشور با هدف خودکشی دست به ربایش هواپیما زد.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود آمدن جالب هواپیمای جنگی بر روی برج العرب دبی + فیلم

جنگنده F 35 b یکی از زیرمدل‌های F 35 لایتنینگ دو، با قابلیت تیکاف کوتاه و فرود عمودی است؛  نسل پنجم از جنگنده‌های رادار گریز که توسط کمپانی لاکهید مارتین طراحی و توسعه داده شده است. فرود آمدن جالب این جنگنده بر روی برج العرب دبی را مشاهده می کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • تیک آف بارانی هواپیما در فرودگاه کرمانشاه
  • فرود آمدن جالب هواپیمای جنگی بر روی برج العرب دبی + فیلم
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن