Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمین ورزش بار دیگر شاهد حادثه‌ای تلخ بود و این بار بازیکن راگبی بعد از برخورد شدید جان خود را از دست داد.

ایران آنلاین / راگبی یکی از  ورزش‌های پرطرفدار در فرانسه است. در دیدار  اوریلاک و رودیه در دیداری در فرانسه برخورد شدیدی رخ داد که در نهایت منجر به مرگ بازیکن ازوریلاک شد.

لوئیس فاگروفسکی، بعد از برخورد شدید با بازیکن حریف روی زمین افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابتدا با کمک پزشکان هوشیاری خود را به دست آورد و زمین را ترک کرد اما چند ‌دقیقه بعد دوباره به زمین افتاد و بیهوش شد اما این بار دیگر به هوش نیامد و قبل از  منتقل شدن به بیمارستان جان خود را از  دست داد تا این بار هم شاهد حادثه‌ای تلخ دیگر در زمین ورزش باشیم./ ایسنا 

 



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک مادر و فرزند براثر گاز مونواکسید کربن

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از فوت یک مادر و فرزندش براثر گاز مونواکسید کربن در نورآباد خبر داد.   محسن آدینه‌وند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۳۶ دقیقه امروز ۲۶ اسفندماه گزارشی مبنی بر مسمومیت با گاز منواکسید کربن به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد که بلافاصله دو کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.   وی با بیان اینکه این حادثه در شهرستان نورآباد روبروی کمیته امداداتفاق افتاده است، اضافه کرد: این افراد به بیمارستان ابن‌سینا نورآباد منتقل شدند.    رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان گفت: متاسفانه بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن، مصدومین که  یک مادر ۴۰ ساله با کودک چهارساله‌اش فوت کردند.  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مقابله با زمین‌خواری و تخریب اراضی در ایام نوروز
  • کارشناسی دو صحنه مشکوک به پنالتی پرسپولیس
  • مهاجم پرسپولیسی پیکان دست خالی ماند
  • اردوی مشترک تیم ملی راگبی بانوان ایران و عراق در مشهد
  • ۲ کشته براثر برخورد کامیونت با تریلی در بجنورد
  • فوت یک مادر و فرزند براثر گاز مونواکسید کربن
  • تشکیل کارگروه مقابله با زمین‌خواری برای برخورد با دانه درشت‌ها
  • برخورد ضربه وسط زمینِ آردا گولر به تیر دروازه اوساسونا و موقعیت گلی که در ادامه از دست رفت (اوساسونا 2-4 رئال مادرید)
  • استقبال جامعه ورزش استان از بازیکن هم استانی تیم ملی ناشنوایان
  • شفق قطبی: چه چیزی باعث نورهای زیبا می شود؟