Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:49:43 GMT

همایش ملی سالمندی برای ارایه مقاله فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۵۱۴۰

همایش ملی سالمندی برای ارایه مقاله فراخوان داد

رشت - ایرنا - فراخوان ارایه مقاله به دومین همایش ملی سالمندی دکتر حکیم زاده با محوریت بازتوانی و تروما در گیلان از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان منتشر شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان به خبرگزاری ایرنا، این همایش با همت مرکز تحقیقات ترومای جاده ای گیلان و با همکاری معاونت بهداشتی درمان و آموزش پزشکی کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیشگیری و آموزش تروما در سالمندی، مدیریت تروما، توانبخشی تروما در سالمندان، توانمندسازی فردی، روانی و اجتماعی تروما در سالمندان، درمان های تخصصی در ترومای سالمندان، پایش و مراقبت های پس از ترومای سالمندی، سیاست گذاری سلامت در سالمندی و پاسخگویی نظام آموزشی در سالمندی از محورهای این همایش است.
علاقمندان برای شرکت در این همایش می توانند نسبت به ارسال چکیده مقالات تا پانزدهم شهریور ماه امسال از طریق پست الکترونیکی grtrc@gums.ac.ir اقدام کنند.
دومین همایش ملی سالمندی دکتر حکیم زاده با محوریت بازتوانی و تروما در گیلان سوم و چهارم آبان ماه امسال در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان برگزار می شود.
*پایگاه اورژانس 115 در دستک آستانه اشرفیه افتتاح شد
ساختمان جدید پایگاه اورژانس 115 در روستای دستک شهرستان آستانه اشرفیه، به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان افتتاح شد.
این پایگاه پنجاه و پنجمین پایگاه اورژانس گیلان است که در منطقه آستانه اشرفیه واقع شده، این پایگاه در فضایی به ابعاد 300 متر مربع و زیربنای 85 متر مربع مجهز به یک دستگاه آمبولانس و 4 نیروی فوریت های پزشکی است.
در حال حاضر، آستانه اشرفیه دارای 3 پایگاه اورژانس در مناطق، آستانه، کیاشهر و دستک است.
روستای دستک در فاصله 15 کیلومتری از آستانه واقع شده و 750 خانوار و دو هزار و 500 نفر جمعیت دارد.
7286 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دانشگاه علوم پزشكي همايش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما: بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی با معرفی مقالات برتر و تجلیل از فعالان حوزه نقشه و اطلاعات مکانی به کار خود پایان داد
بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی، پس از دو روز به کار خود پایان داد.
در این رویداد، جلسات ارائه سخنرانی‌ها، کارگاه‌های آموزشی، مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه همزمان به صورت حضوری و وبینار برگزار شد و مورد استقبال چشمگیری قرار گرفت.
دکتر جاویدانه، رئیس سازمان نقشه برداری کشوردر این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز همایش و نمایشگاه ژئوماتیک ۱۴۰۳، از تمامی دست اندرکاران و شرکت‌کنندگان تقدیر و تشکر کرد
این همایش که از ۹ اردیبهشت ماه آغاز شد با برگزاری ۷ کارگاه آموزشی، سه میزگرد تخصصی، ۳۸ مقاله بعنوان سخنرانی و ۳۶ مقاله به صورت پوستری در ۸ محور تخصصی با موضوعات روز حوزه نقشه‌برداری کشور ارائه شد.
از این بین ۸ مقاله بعنوان مقاله برتر انتخاب و از آنها با اهدای لوح و تندیس همایش تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است بخش نمایشگاه ژئوماتیک تا ۱۲ اردیبهشت همچنان میزبان علاقمندان است

دیگر خبرها

  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد