Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@07:13:06 GMT

انتخاب اعضای هیئت مدیره خانه نور ایرانیان بصیر

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۵۱۶۷

انتخاب اعضای هیئت مدیره خانه نور ایرانیان بصیر

مجمع عمومی خانه نور ایرانیان بصیر برگزار و اعضای جدید هیئت مدیره و بازرسان این تشکل توسط اعضا انتخاب شدند. ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در مجمع عمومی خانه نور ایرانیان بصیر، 7 عضو هیئت مدیره و 2 عضو علی‌البدل از میان 18 کاندید و همچنین 2 بازرس از میان 3 کاندید این بخش انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مجمع، قاضی‌نژاد معاون حقوقی اداره کل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این صندوق ارائه داد.

در رأی گیری مجمع عمومی خانه نور ایرانیان بصیر، حمید جعفری، امیر عقیلی، بابک زهدی، حسام آقا طاهری، اسفندیار نریمانی، حمید اعتماد و علیرضا مختاری به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره و حمیدرضا علیپور و جبار همتی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. همچنین محمود نظری و محمد اسفندیاری نیز به عنوان بازرسان خانه نور ایرانیان بصیر انتخاب شدند.

«خانه نور ایرانیان بصیر» انجمنی برای رسیدگی به مشکلات جانبازان نابینا است. تشکلی غیر دولتی که خود جانبازان آن را راه‌اندازی کرده‌اند. شاید بتوان دلایل متعددی را برای تشکیل چنین محفلی که حالا به یک تشکل قدرتمند در حوزه جانبازان تبدیل شده است، نام برد، اما مهمترین آن خلأهای بزرگی است که در سایه کمکاری سایر نهادهای مرتبط با جانبازان و دستگاه‌های مسئول کشور ایجاد شده است. سال 83 فعالیت‌های رسمی‌ این تشکل مردم نهاد آغاز شد. اعضای مدیریتی مجموعه ایرانیان بصیر با ارائه طرح‌های جدید مبدع کارهای شگفت انگیزی در حوزه جانبازان بوده‌اند. تولید نرم افزارهای پول شناس اسکناس ایرانی برای گوشی‌های همراه، تولید نرم افزار مکان یاب و قلم هوشمند چند منظوره قرآنی و لیبل خوان و نرم افزار خواندن متون و استفاده از اینترنت ویژه نابینایان تنها بخشی از نوآوری‌های این مجموعه است که توانسته‌ نابینایان را در اتوماسیون اداری وارد کند. همه ساله خانه نور ایرانیان بصیر جهت تحقق اهداف دسته بندی شده خود و استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژیکی ویژه نابینایان، هیئتی را به نمایشگاه سایت سیتی آلمان اعزام می‌کند.

انتهای پیام/

R1013186/P1439/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط خانه نور ایرانیان بصیر

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال گفت: این خبر درست است و فرشید سمیعی فعلا سرپرست باشگاه انتخاب شده است. بعدا جزییات این تصمیم اعلام می شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره