Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@17:55:10 GMT

امروز هوای تهران سالم است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۵۲۰۳

امروز هوای تهران سالم است

به گزارش ایسکانیوز حسین شهبازی گفت: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز(۲۰ مردادماه) است و طی برخی ساعات به‌ویژه در بعدازظهر وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متربرثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی - جنوبی انتظار می رود.

وی در ادامه گفت:‌ طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، هوای سالم فردا (۲۱ مرداد ماه) کمابیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد با جهت غالب جنوب شرقی پیش بینی می‌شود و انتظار می‌رود افزایش نسبی غلظت ذرات معلق را به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، دما تا روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.

شهبازی در پایان به ایسنا گفت:‌ میانگین کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ و هوا در شرایط سالم بود. این شاخص هم‌اکنون ۷۲ و هوا در شرایط سالم است.

انتهای پیام/

20 / 20 شرکت کنترل کیفیت هوای تهران مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حسین شهبازی افزایش میزان ناپایداری جوی افزایش میزان ناپایداری جوی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حسین شهبازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد

مهدی اله‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۷۹ نشانگر هوای «سالم» است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۲ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

وی اضافه کرد: کیفیت هوای تمامی ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد درشرایط سالم تنفسی است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور افزود: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

به گزارش ایرنا، قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت «سالم» است.

همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • کیفیت هوای تهران امروز در چه وضعی است؟
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای تهران در مدار سلامت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران در سومین روز اردیبهشت
  • تنفس هوای مطلوب در تهران طی امروز