Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- علي روزبهاني، سرمربي تيم ملي فوتبال 7 نفره، در پايان دومين اردوي آماده سازي و انتخابي به روابط عمومي فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولين گفت: اين اردو با حضور 22 ورزشکار در سعادت شهر شيراز برگزار شد و تمام برنامه هاي مورد نظرمان در آن اجرايي شد.
به گزارش آريا، روزبهاني افزود: ملي پوشان در اين اردو علاوه بر روزي دو نوبت تمرينات تاکتيکي، تکنيکي و بدنسازي دو ديدار دوستانه نيز داشتند که يکي با تيم فوتبال 7 نفره استان فارس بود و در ديدار دوم با تيم فوتبال غير معلولين مرودشت به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: با برگزاري اين ديدارهاي دوستانه در تلاشيم که ملي پوشان با به کارگيري تمرينات و تکنيک که در اردو آموزش مي دهيم، از فضاي رقابتي و مسابقه نيز دور نباشند وما نيز فرصت ارزيابي عملکرد ورزشکاران را داشته باشيم که انتخاب هاي بهتري را براي تثبيت تيم ملي انجام دهيم.
علي روزبهاني با اشاره به اهميت توجه به مسائل رواني ورزشکاران تصريح کرد: در اردو از يک روانشناس نيز در کنار تيم بهره برديم که تاثير خوبي بر شرايط ذهني ملي پوشان داشت و براي اردو بعدي که هفته ي آينده آغاز مي شود، 20 ورزشکار دعوت خواهند شد.
وي گفت: در نهايت 14 ورزشکار در ترکيب اصلي، جت حضور در مسابقات آسيا – اقيانوسيه 2018 به ميزباني کيش، باقي خواهند ماند که در اردوي چهارم اسامي اين ملي پوشان اعلام مي شود.
سرمربي تيم ملي فوتبال 7 نفره در پايان با تشکر از مسوولين هيات ورزش هاي جانبازان و معلولين استان فارس خاطر نشان کرد: مسوولين هيات فارس ضمن ميزباني شايسته، در ميان ورزشکاران نيز حضور داشتند. همچنين دکتر عمادي، رئيس تربيت بدني بنياد شهيد استان و پيشکسوتان فوتبال اين استان نيز از تمرينات ملي پوشان بازديد کردند که ما از توجه اين عزيزان به تيم ملي فوتبال 7 نفره سپاسگزاريم.
دومين مرحله اردوي آماده سازي و انتخابي ملي پوشان فوتبال 7 نفره، جهت آمادگي حضور در مسابقات آسيا – اقيانوسيه کيش 2018 با دعوت از 22 ورزشکار از 14 تا 19 مرداد، به ميزباني فارس و به سرمربيگري علي روزبهاني و مربيگري سيدعلي بکا، روز گذشته پايان يافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال 7 نفره ديدارهاي دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ایستاده با گرگ» به یک جشنواره جهانی دیگر رفت/ حضور در بخش رقابتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مستند، فیلم «ایستاده با گرگ» به تهیه کنندگی سعید نبی و کارگردانی سعید نبی و مریم خدیوی در سومین حضور بین المللی خود و پس از نامزدی دریافت نشان پاندای طلایی چین و خورشید طلایی اسپانیا، نامزد دریافت جایزه بزرگترین و تخصصی‌ترین جشنواره محیط زیستی آسیا در سال ۲۰۲۴ در دهلی نو هند شد.

فیلم «ایستاده با گرگ» مستندی محیط زیستی-اجتماعی است که در شبکه یک سیما در قالب مجموعه مستند «تنهایی» تولید و به پخش رسید.

جشنواره بین المللی CMS VATAVARAN در ماه ژوئن امسال در دهلی نو در هند برگزار می شود که از آن به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین جشنواره محیط زیستی آسیا یاد می شود چراکه پیشرو در زمینه حفظ محیط زیست، توسعه پایدار و حفظ حیات وحش است.

رویکرد دوازدهمین دوره این جشنواره نسبت به انتخاب و نمایش فیلم ها در سینماهای دهلی نو در هند، توسعه پایدار با پنجره‌ای برای کاوش در طبیعت است و با این رویکرد بهترین فیلم‌ها و مستندهای منتخب محیط زیستی در سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد.

این جشنواره داستان‌های طبیعت از سراسر جهان و داستان‌هایی در مورد چالش‌های حیاتی زیست‌محیطی و توسعه‌ای که دنیا امروزه با آن‌ها مواجه است را برگزیده و انتخاب می کند.

این جشنواره در دسته بندی‌های حفاظت از آب، حفاظت از محیط زیست، حفاظت از حیات وحش، تغییر اقلیم، سازگاری و کاهش معیشت و فناوری های پایدار جوایز خود را اهدا می کند.

اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما عرضه بین المللی این مستند را برعهده دارد.

مستند دراماتیک «ایستاده با گرگ» داستان حقیقی و واقعی زندگی هادی جلالی محیط بانی است که بیش از ۹۹ ساچمه از سمت شکارچیان به او شلیک شده و بسیاری از این ساچمه های سربی که به بدنش اصابت کرده همچنان در بدنش ماندگار است. او که از دست رییس جمهوری وقت نشان لیاقت فداکاری دریافت کرده در روستا و شهرش بسیار غریب است ... .

این فیلم مستند را سعید نبی و مریم خدیوی بروجنی کارگردانی کرده، آرش زاهدی اصل تدوین، مهران فرد پور فیلمبرداری، حبیب الله محمدی صدابرداری و بهروز شهامت طراحی صدا و صداگذاری کرده‌اند.

کد خبر 6084314 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • «ایستاده با گرگ» به یک جشنواره جهانی دیگر رفت/ حضور در بخش رقابتی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون