Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:05:06 GMT

نخستین دوره رقابت های ثبت رکورد در جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۵۳۸۰

نخستین دوره رقابت های ثبت رکورد در جهرم برگزار شد

شیراز- ایرنا- نخستین دوره مسابقات ثبت رکورد در شهرستان جهرم در دو بخش آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات استانی برگزار شد.

دبیر هیات ورزش‌های هماهنگی شهرستان جهرم شنبه گفت:این رقابت ها 19 مرداد برگزار شد که آقایان در آیتم‌ های پارکور، دراز و نشست، بارفیکس و پرش جفت از ساعت 8 صبح در ورزشگاه شهرداری و خانم‌ها با آیتم درازونشست، پرش جفت پا، طناب ‌زنی، استپ و پرس پا در یکی از باشگاه‌های جهرم از ساعت 10 صبح با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درمصاحبه با ایرنا افزود :در بخش‌های مختلف ‌رشته پارکور محمد ابراهیمی،علی بیوسنده و‌عرفان بیوسنده؛ در رشته دراز ونشست محمد ابراهیمی، علی بهمن ‌زادگان و عارف قاسم ‌زاده؛ در رشته‌ پرش جفت پا‌ محمد ابراهیمی، دانیال مطوری و امیرحسین کارگرفر؛ در بخش طناب‌ زنی حسین کارگر، میلاد سفیدفر و رضا شیخی؛ در بخش بارفیکس: امیرحسین کارگرفر، احسان زارعیان و عرشیا رشیدی، به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.
زارعیان اضافه کرد: در رشته‌ پارکور خانم ها شیما خرمی، فاطمه یاری و نگین کاتبی؛در رشته‌ درازو نشست در رده‌ سنی زیر 18 سال زهرا امیرسالاری و شیما خرمی و در رده سنی 18-30سال: زهرا غلامی و فاطمه زارعی.
در رشته پرش جفت پا در رده‌ سنی زیر 18 سال: شیما خرمی، زهرا امیرسالاری و آرزو هاشم‌ پور؛ در رشته‌ جفت‌ پا در رده‌ سنی 18-30سال: فاطمه زارعی. در ردهی سنی 31-45سال: مریم رنجبر و‌ مستانه‌ محمدپور. در بخش طناب‌زنی رده سنی زیر 18 سال یاسمن رحمانیان، زهرا امیرسالاری و زهرا یوسفی. در رده سنی 18-30سال فاطمه زارعی، زهرا غلامی و مریم تقی‌پور. ‌در بخش پله‌ زدن(استپ) در رده سنی زیر 18 سال: زهرا باقری، سپیده کوکبی و فاطمه امینی. در رده سنی 18-30سال: مرضیه امیرسالاری. در بخش پرس سینه: در رده سنی 31-45سال: زهره متانت. در بخش پرس پا: در رده سنی زیر 18سال: الناز طالب‌زاده. در رده سنی 18-30سال: مریم تقی‌پور و در رده‌ سنی 31-45سال: زهره متانت، موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.
7368 / 1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ثبت ركورد ورزش همگاني جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور

ابراهیم نعمتی معاون امور دانشجویان داخل کشو سازمان امور دانشجویی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: برای ایجاد شادی، نشاط، حرکت، شادابی و پویایی دانشجویان این المپیاد در سه محور فعالیت‌های رباتیک، محوردیجیتال و فیجیتال و محور طراحی و نو آوری در ورزش در ۱۸ رشته طراحی شده است.
ابراهیم نعمتی افزود: همه دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم، دانشگاه‌های آزاد و وزارت بهداشت تا ۲۵ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه setav. Ir با جزئیات این المپیاد آشنا و ثبت نام کنند.
وی افزود: این المپیاد ابتدا در دانشگاه‌های هر شهر، سپس در دانشگاه‌های استان و در پایان در مرحله ملی، پایان شهریور برگزار و دانشجویان برتر در این ۱۸ رشته به جامعه علمی کشور معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون