Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، خسرو قمری رئیس قدراسیون دوچرخه سواری در خصوص آخرین وضعیت تیم های اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: هم اکنون دوچرخه سواران تیم های ملی سرعت و پیست در مالزی اردوی خود را برگزار کردند و شرایط بسیار ایده آلی دارند. این تیم ها از مالزی بطور مستقیم راهی جاکارتا خواهند شد تا در بازی های آسیایی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ورزشکاران تیم های جاده و کوهستان هم با توجه به تشابه وضعیت آب و هوا در گلستان اردوی خود را برگزار کردند و شرایط آنها هم مناسب است.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: نخستین گروه دوچرخه سواری ۲۱ مرداد و چند روز بعد گروه دوم به بازی های آسیایی اعزام خواهند شد. اولین رقابت ما در جاکارتا در بخش کوهستان خواهد بود و سپس مسابقات جاده و پیست برگزار می شود. در زمان برگزاری رقابت های پیست، مجمع آسیایی کنفدراسیون دوچرخه سواری هم برگزار خواهد شد.

قمری در رابطه با شانس دوچرخه سواری ایران برای کسب مدال در این رقابت های بازی های آسیایی جاکارتا افزود: رقبای بسیار خوبی در جاکارتا داریم. در بهترین شرایط می توانیم به کسب ۳ تا چهار مدال امیدوار باشیم.

وی با اعلام خبر تغییر در برنامه برگزاری مسابقات بازی های آسیایی از سوی میزبان گفت:متاسفانه در اقدامی غیرفنی میزبان مسابقه تایم تریل و استقامت را جابه جا کرد. به عنوان رییس کمیته جاده آسیا به این تصمیم غیرکارشناسانه اعتراض و رونوشت آن را هم به همه کشورها ارسال کردم.طبیعی است که این مساله روی تفکرات فنی تیم ملی ما تغییراتی ایجاد می کند.امیدواریم برنامه به روال خود برگردد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دوچرخه سواری قمری بازی های آسیایی کوهستان جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی

۲۵ بازیکن والیبال ایران برای دادن تست فنی جهت بازی در لیگ درجه چندم کره جنوبی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، از المپیک توکیو به این سو ژاپنی‌ها خودشان را به عنوان قدرت اول والیبال آسیا معرفی کردند اما والیبال ایران همچنان جایگاه ویژه‌ای در قاره کهن و حتی دنیا دارد و با وجود اینکه دوران افول خود را طی می‌کند با این حال بسیاری از والیبالیست‌های کشورمان در لیگ‌های خارجی توپ می‌زنند.

حضور آنها در لیگ‌های خارجی و به خصوص لیگ‌های معتبر اروپایی می‌تواند آورده‌های زیادی برای والیبال ایران به همراه داشته باشد، اما نباید بازیکن به هر شکل ممکن به دنبال لژیونر شدن باشد.

طبق آخرین خبرهای دریافتی ۲۵ بازیکن والیبال ایران که در بین آنها بازیکنان اسم و رسم‌داری هم حضور دارند جهت دادن تست فنی و بازی در لیگ کره جنوبی ثبت‌نام کردند. این اتفاق تلخ در شرایطی رخ داده که لیگ کره‌جنوبی به لحاظ فنی حتی در آسیا هم جایگاه قابل توجهی ندارد. بدتر اینکه تیم‌های کره‌ای تنها می‌توانند در مجموع هفت بازیکن آسیایی جذب کنند. یعنی اینکه حتی اگر همه آن هفت سهمیه آسیایی را بازیکنان ایرانی تشکیل دهند باز هم ۱۸ بازیکن کشورمان در تست فنی لیگ کره مردود خواهند شد.

شاید اگر از سال‌های گذشته لیگ برتر والیبال ایران به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رفت نه تنها بازیکنی به دنبال بازی در لیگ‌های درجه چندم آسیایی نبود شاهد حضور بازیکنان نامی والیبال دنیا در لیگ ایران هم بودیم. لیگی که به لحاظ ساختاری و برنامه‌ریزی در حد محلات است و هر سال بر معضلات و مشکلات آن افزوده می‌شود.

میلاد تقوی در این رابطه اظهار کرد: در حال بررسی شرایط ایجاد ساختار جداگانه سازمان لیگ است، اینکه چنین برنامه‌ای تا چه حد عملیاتی شود مشخص نیست، اما می‌توان امیدوار بود نگاهی جدی به لیگ برتر شود تا برخی اتفاقات ناخوشایند همچون تست دادن بازیکنان نامی والیبال ایران برای بازی در لیگ‌های خارجی نباشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 749702

دیگر خبرها

  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • چهارسوی ورزش خوزستان