Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@14:51:43 GMT

پرداختی پرسنل بیمارستانی بر اساس میزان رضایتمندی بیمار

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۵۵۸۹

پرداختی پرسنل بیمارستانی بر اساس میزان رضایتمندی بیمار

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مسعود ناصری‌پور روز شنبه در نشست خبری به تشریح وضعیت بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در شرایط کنونی پرداخت و گفت: یکی از برنامه‌های ما برای رضایتمندی بیماران از خدماتی که دریافت می‌کنند، این است که دریافتی پرسنل بر اساس عملکرد صورت می‌گیرد؛ به طوری که بین ۶۰‌ تا ۶۵ درصد پرداختی بر اساس عملکرد و بین ۳۰ تا ۳۵‌درصد پرداختی نیز بر اساس کیفیت میزان ارائه خدمات و احساس رضایتمندی بیمار از خدمات دریافتی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از اولویت‌های این دانشگاه را بازپرداخت بدهی‌ها به شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه بیمه سلامت برای خدمات ما سقف تعیین کرده است، در نتیجه ما نیز تلاش کرده‌ایم خدماتمان را بدون کاهش و بر اساس میزان اعتباراتی که دریافت می‌کنیم، به بیماران ارائه دهیم.

ناصری‌پور با عنوان این مطلب که تاکنون به لحاظ دارو و تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌های تحت پوشش مشکلی نداشته‌ایم، ادامه داد: البته ممکن است در زمینه تهیه مواد اولیه دارویی و همچنین تجهیزات پزشکی با مشکل مواجه شویم که برای آن هم نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، میزان ذخایر دارویی و تجهیزات پزشکی در حد مطلوب برای بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه تأمین شده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: اگرچه شرایط آسانی پیش‌رو نداریم اما تلاش کردیم با مدیریت و برنامه‌ریزی بتوانیم میزان رضایتمندی بیماران از خدمات دریافتی را فراهم کنیم.

ناصری‌پور به پرداختی‌های بیمه‌ها اشاره کرد و افزود: بیمه سلامت در سال جاری ۷۰ درصد مطالبات را به صورت ماهانه پرداخت می‌کند و مابقی آن را بعد از ۴۵ روز تسویه می‌کند که این اقدام از سال جاری آغاز شده و توانسته تا حدود زیادی مشکلات نقدینگی‌ بیمارستان‌ها را حل کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران تأکید کرد: اگر مشکل نقدینگی بیمارستان‌های ما از طریق بیمه‌های سلامت و تأمین اجتماعی حل شود، مشکل زیادی در ارائه خدمات به مردم نخواهیم داشت.

کد خبر 4371210 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو دارو سرطان اهدای خون پرستار زنان رژیم غذایی تجهیزات پزشکی چاقی دیابت کمیسیون بهداشت و درمان زوال عقل ایرج حریرچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نود و یکمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۴ عضو بانوی مرگ مغزی راحله اکبری ۶۱ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهدا شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد زنده یاد راحله اکبری به آقای  ۵۷ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحومه راحله اکبری برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: مرحومه راحله اکبری از بیمارستان امام حسین (ع)  تربت حیدریه به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد