Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  شیخ علی الاسدی رئیس شورای سیاسی النجباء امروز شنبه 20 مردادماه در واکنش به برخی زمزمه‌های سیاسیون عراقی برای پیوستن به ائتلاف تحریمی آمریکا علیه ایران اظهار کرد: در کنار ملت مجاهد و رهبری حکیم ایران بایستید؛ همانگونه که ملت ایران در کنار ملت شما ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی النُجَباء در مورد تحریم‌های خصمانه آمریکا با تمجید از روحیه مقاوم ایرانیان در مقابله با استکبار جهانی، اظهار کرد: رئیس‌جمهور کم خرد آمریکا نمی‌تواند مردمی را که با ارادت کامل نظام ولایت‌فقیه را انتخاب کرده‌اند، به زانو دربیاورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی الاسدی» افزود: تصمیم ظالمانه‌ای که توسط رئیس آمریکا علیه ملت ایران اتخاذ شد، مخالف همه ارزش های انسانی و قوانین بین المللی و اخلاقی است.

وی خاطرنشان کرد: ایران از برهه کنونی با اقتدار تمام عبور خواهد کرد؛ همانگونه که موانع قبلی را در سایه هدایت‌های رهبری حکیم و بادرایت پشت سر گذاشته است.

عضو بلندپایه نُجَباء خطاب به سیاستمداران عراقی تاکید کرد: ما این تصمیم مفتضحانه را محکوم می‌کنیم و از شما می‌خواهیم که در کنار این ملت مجاهد و رهبر حکیم آن بایستید؛ همانگونه که ملت ایران در کنار ملت عراق ایستاد هنگامی که این سرزمین توسط نیروهای شر مورد حمله قرار گرفت و ما یاوری جز فرزندان سلمان محمدی نیافتیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات منطقه عراق سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است

علی باقری معاون سیاسی ورارت امور خارجه که برای شرکت در نشست معاونان و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس به مسکو سفر کرد، در حاشیه این نشست، با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند‌جانبه‌گرایی است.

طرف چینی در این دیدار ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. 

این مقام ارشد چین افزود: چین بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است. در ادامه طرفین به بحث و بررسی درباره موضوعات مورد علاقه پرداختند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • ضرورت قدم‌برداشتن در مسیر تولید برای تحقق شعار سال
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد | انگ زدن بی‌حجابی را حل نمی‌کند
  • احمد خاتمی : به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است