Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان هوراند گفت: دو مجرم حیوان آزار در هوراند به انجام 500 ساعت خدمات عمومی رایگان محیط زیستی و مطالعه و پخش کتاب محیط زیستی محکوم شدند.

به گزارش ایسنا، «علی تقی‌پور» با اعلام این خبر اظهار کرد: دادگاه عمومی هوراند دو حیوان آزار را که یک قلاده روباه گرفتار در چاه را با سنگ و چوب شکنجه داده و کشته بودند به انجام 500 ساعت خدمات رایگان به عنوان همیار محیط زیست و خواندن یک کتاب در مورد نقش و اهمیت حیوانات در طبیعت و یا نحوه ارتباط انسان با حیوانات (زیر نظر اداره حفاظت محیط زیست) و توزیع 50 جلد از همان کتاب در روستا به عنوان جایگزین پنک ماه حبس تعزیری محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حکم این مجرمین آمده است «در صورت تخلف از حکم دادگاه، به پیشنهاد قاضی اجرای احکام و رأی دادگاه برای بار نخست یک چهارم تا یک دوم به مجازات مورد حکم افزوده و در صورت تکرار، مجازات حبس اجرا می‌شود.»

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان هوراند خاطرنشان کرد: چنانچه رعایت مفاد حکم دادگاه از سوی محکومین حاکی از اصلاح رفتار وی باشد، دادگاه می‌تواند به پیشنهاد قاضی اجرای احکام برای یک بار بقیه مدت مجازات تا نصف کاهش دهد.

تقی‌پور ضمن دعوت مردم به رفتار مناسب با حیوانات یادآور شد: هرگونه حیوان آزاری و آسیب رساندن به حیات وحش جرم محسوب می‌شود و پیگرد قانونی دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: محیط زیست حیوان آزاری حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ عمل زیبایی یا حیوان آزاری؟

برخی شهروندان پا را از نگهداری حیوانات فراتر گذاشته و با عمل جراحی حیوانات آسیب‌های زیادی را بر حیوانات تحمیل می‌کنند.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • خراسان رضوی در جایگاه دوم انجام پایش های نظارتی در کشور
  • فیلم/ عمل زیبایی یا حیوان آزاری؟
  • تالاب بیشه دالان بروجرد ظرفیتی بی‌نظیر برای توسعه گردشگری محیط زیستی
  • حمایت مجدد تیم ملی فوتبال از یوزپلنگ ایرانی | تصویر یوز ایرانی به پیراهن تیم ملی برمی‌گردد
  • تغییر جدید در پیراهن تیم ملی فوتبال ایران
  • تصویر یوزپلنگ به پیراهن تیم ملی فوتبال بازمی‌گردد