Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی های اولیه نشان می دهد که یکی از مالکین این انبار دختر یکی از وزرای دولت یازدهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، طی روزهای گذشته سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد که برنامه‌ ای در جهت شناسایی محتکران و کسانی که انبار می‌ کنند به تمام رده‌ های مقاومت ابلاغ شده است و رده‌ های مقاومت در سراسر کشور در این زمینه مأمور شده‌ اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا یک انبار مواد دارویی توسط شبکه شناسایی بسیج  در استان البرز کشف شده است که بالغ بر ۵ میلیون و ۴۶۲ هزار  و ۲۰۰ عدد داروی ایرانی، تعداد یک میلیون و ۲۹ هزار عدد داروی خارجی و ۹۸ هزار و ۳۰۵ داروی تاریخ گذشته از این انبار کشف و ضبط شده است.   ارزش داروهای ضبط شده از این انبار بالغ بر 5 میلیارد و 800 میلیون تومان برآورد شده است؛ بررسی های اولیه نشان می دهد که یکی از مالکین این انبار دختر یکی از وزرای دولت یازدهم بوده که پیش از این خبر بدهی او نیز منتشر شده بود.         انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شهید والامقام جهانگیر بیات، فرزند جهان‌شاه، به‌عنوان بسیجی از کرج به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه بر اثر اصابت تركش مستقيم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاويدالاثر پیوست.


پیکر مطهر شهید پس از ۴۱ سال کشف و شناسایی شد. مسئولین استان البرز با حضور در منزل شهید خبر مسرت بخش تفحص و شناسایی شهید  را به بازماندگان شهید رساندند.

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه