Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:46:17 GMT

برگزاری طرح آموزش عمومی قرآن در روستا‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۶۶۹۳

برگزاری طرح آموزش عمومی قرآن در روستا‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،عباس سبحانی‌نسب، بخشدار شهر مشراگه شهرستان رامشیر بیان داشت: بر راه‌اندازی کلاس‌های قرآنی برای عموم مردم تأکید شد و مقرر شد گروهی از مربیان قرآنی و روحانیون برنامه‌های آموزشی برای تمامی سنین در سطح روستاهای این شهرکلاس ها اجرا کنند

وی افزود: با توجه به فقر دانش ما درباره قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) و کمبود آموزش در این بخش، این طرح اجرا می‌شود و اعتقاد دارم هر چقدر بیشتر در زمینه فرهنگ اسلام کار کنیم کمتر شاهد آسیب‌هایی مثل طلاق و نزاع و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خواهیم بود و چه فرهنگی غنی تر از قرآن می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند.

سبحانی نسب عنوان کرد: در طول سال این برنامه در سطح سی روستای بخش مشراگه از هفته جاری آغاز می‌شود و دهیاران روستاهای مشراگه موظف شده‌اند برای راه‌اندازی این طرح  قرآنی در روستای خود.

بخشدار مشراگه گفت: دهیاران روستاهای مشراگه موظف شده‌اند افراد متخصص و قرآنی شهرستان را شناسایی و از ظرفیت آن ها برای برگزاری این کلاس‌ها برای نوجوانان و برگزاری محافل قرآنی استفاده کنند.

انتهای پیام/م

آموزش قرآن به روستاییان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود