Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون > سینمای‌ ایران - همشهری آنلاین:
زوج بسیار موفق «لونه زنبور» در روزهای آینده مقابل دوربین کارگردانی می‌روند که این روزها فیلم ۱۵ میلیاردی «تگزاس» را روی پرده سینماها دارد.

به گزارش همشهري آنلاين، محسن كيايي و پژمان جمشيدي كه از پركارترين بازيگران چند سال اخير سينماي ايران هستند، نخستين بار در «لونه زنبور» خوش درخشيدند و يك فروش 9 ميليارد توماني براي سومين تجربه كارگرداني برزو نيك‌نژاد (پس از «ناخواسته» 1392 و «زاپاس» 1394») رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبيعي بود حضور يك زوج شيرين و دوست‌داشتني مقابل دوربين ديگر فيلمسازان را هم به فكر استفاده از هنر جذب تماشاگر آنها بيندازد.

در اين ميان، قرعه به نام سيدمسعود اطيابي افتاد كه با «تگزاس» نشان داد رگ خواب تماشاگر را خوب مي‌شناسد. سازنده «خروس جنگي» و «اخلاقتو خوب كن» كه «تگزاس» را با حضور حميد فرخ‌نژاد، سام درخشاني، جمشيدي و چند بازيگر خارجي در برزيل ساخته، براي پروژه تازه خود يعني «ديناميت» سراغ زوج اصلي «لونه زنبور» رفته و در آينده نزديك آن را با حضور چند بازيگر شناخته‌شده و موفق مقابل دوربين مي‌برد.

احمد مهرانفر با سابقه درخشان پنج‌گانه «پايتخت» و فيلم در حال اكران «كاتيوشا»، نازنین بیاتی پس از فيلم 20 ميلياردي «آينه بغل»، زیبا کرمعلی و نادر سلیمانی با يك تجربه خوب همكاري در «لاتاري» و میرطاهر مظلومی، مجید شهریاری و امید روحانی ديگر بازيگران «ديناميت» در فضايي شادي و كمدي هستند كه همراه با هنرنمايي كيايي و جمشيدي از همين امروز وعده توليد يك فيلم ميلياردي ديگر را مي‌دهند.

جمشيدي امسال در فيلم‌هاي «ما همه با هم هستيم» كمال تبريزي، «لابيرنت» اميرحسين ترابي و «ايده اصلي» آزيتا موگويي مقابل دوربين رفته يا قرارداد بسته و «ديناميت» چهارمين پروژه او در سال 97 است. كيايي هم پس از بازي در پنج فيلم در سال 96، كوشيده امسال گزيده‌كارتر باشد. برادر كوچك‌تر مصطفي كيايي در سريال «ساخت ايران 2» بازي كرده و منتظر كليد خوردن «ماجراي نيمروز: رد خون» به كارگرداني محمدحسين مهدويان است.

در همین زمینه: اینفوگرافیک | پنج فیلم پرفروش هفته سوم مرداد ۹۷ اکران فیلم سینمایی تنگه ابوقریب عهدم را با هزارپا شکستم

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، با این حال به نظر می‌رسد این اتفاقی است که مهاجم جنوبی پرسپولیس را خیلی خوشحال نمی‌کند، چرا که او در دور رفت مسابقات نیز دو مرتبه موفق شده بود در جریان پیروزی 4 بر یک سپاهان در ورزشگاه نقش جهان مقابل شاگردان عبدالله ویسی دروازه تیم زادگاهش را باز کند.

البته اگرچه در هر دو مسابقه عیسی موفق شد گلزنی کند و در هر دو مسابقه هم روش مشابهی را برای برپایی جشن گل با بالا بردن دستانش در پیش گرفت، اما اگر به تصاویر ثبت شده پس از گلزنی با پیراهن سپاهان نگاه کنید، سردی خاصی در چهره او دیده می‌‍شود که پس از گلزنی با پیراهن پرسپولیس در آبادان خبری از آن نیست. این موضوع شاید بی‌ ارتباط به شرایط خاص عیسی در آن مقطع نباشد که پس از هفته‌ها سکونشینی سرانجام مدیران سپاهان در دیدار برابر صنعت نفت موفق شدند مجور حضور او در ترکیب را بگیرند و او هم با دبل کارش را آغاز کرد.

عیسی که این روزها بار دیگر پس از بازگشت به پرسپولیس روی دور افتاده و شرایط خوبی دارد، زاده میانرود دزفول است که فاصله‌ای 3،4 ساعته تا آبادان دارد و به همین دلیل عیسی که با درخشش در نفت آبادان در زمان اسکوچیچ توانست شرایط خود را در فوتبال ایران با پیوستن به پرسپولیس تغییر دهد، پس از گلزنی به تیم‌های استان خوزستان معمولا ترجیح می‌دهد شادی گل برپا نکند.

دیگر خبرها

  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • شادی منشوری گلزن پرسپولیس (+عکس)
  • پاکدل مستقیم به رختکن رفت!
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • تمساح خونی و تأثیر جواد عزتی بر فروش 100میلیاردی/ رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد