Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تبریزی در استقلال توانست برچسب گل نزدن در بازی‌های بزرگ را از روی نام خودش بردارد. 

به گزاش وبسایت نود، همیشه این ادعا برای مرتضی تبریزی مطرح می‌شد که او گلزن بازی‌های بزرگ نیست. برخی از منتقدان تبریزی معتقد بودند که شماره یازده ذوبی‌ها فقط به تیم‌های ضعیف‌تر گل می‌زند و در مسابقات کوچک‌تر هنرنمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و در پخش زنده‌ها هم کاری از پیش نمی‌برد. ادعایی که برای تبریزی با لباسِ ذوب‌آهن خیلی هم بی‌راه نبود.

لیگ سیزدهم

هر دو گل تبریزی در لیگ سیزدهم به تیمی قعرجدولی زده شد و هیچ امتیازی هم برای ذوب‌آهن به همراه نداشت. تبریزی در شکست 5-1 ذوب‌آهن مقابل داماش تنها گل تیمش را زده بود و در شکست سه بر دو مقابل راه‌آهن هم زننده یکی از دو گل تیمش بود.

لیگ چهاردهم

گل‌های مرتضی تبریزی در لیگ چهاردهم هم سوژه خوبی برای رسانه‌ها بود. در برد 3-0 ذوب‌آهن مقابل راه‌آهن، 4-1 برابر سایپا، 2-0 مقابل فولاد و باز هم 2-0 مقابل ملوان،  تبریزی در همه این بردها، گل دقیقه 90 و آخر تیمش را زده بود. گل‌هایی که زیر بار هیچ فشاری نبود و فقط تفاضل گل را افزایش می‌داد. دیگر گل‌های تبریزی در آن فصل هم وارد دروازه صبای قم، استقلال‌خوزستان و پدیده شده بود.

لیگ پانزدهم

دو فصل گذشته بود و تبریزی هنوز نه گل مهمی زده بود و نه به تیم مهمی گل زد. تا اینکه در لیگ پانزدهم بالاخره اولین گلش را به استقلال زد. در آن فصل هم بعد از استقلال، بیشتر گل‌های تبریزی به تیم‌های نیمه پایینی جدول بود. پدیده، راه‌آهن، ملوان، تراکتور، پرسپولیس و صبای‌قم دیگر قربانیان مرتضی تبریزی بودند.

لیگ شانزدهم

در لیگ شانزدهم، تبریزی 4 گل به پیکان زد، در شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال تنها گل تیمش را زد و به صبای‌قم، سپاهان و نفت تهران هم گل زده بود.

لیگ هفدهم

فصل گذشته یکی از فصولی بود که انتقاد گل نزدن تبریزی در بازی‌های بزرگ، برجسته‌تر هم شده بود. 5 تا 13 گل تبریزی به استقلال‌خوزستانی زده شد که برای بقا می‌جنگید. تبریزی به سایپا، نفت تهران، پیکان، سپاهان، نفت آبادان، تراکتور و پدیده هم گل زده بود. یعنی از بین 7 تیم بالای جدولی، 4 تیم پرسپولیس، استقلال، پارس‌جنوبی و فولاد سهمی در 13 گلِ دومین گلزن فصل قبل لیگ نداشتند.

تبریزی با لباس ذوب‌آهن بیشتر از هر تیمی به پیکان گل زد. صبای قم، استقلال‌خوزستان، پدیده و راه‌آهن در جایگاه بعدی تیم‌هایی حضور دارند که بیشترین گل را از تبریزی خوردند.

لیگ هجدهم

اولین گلِ تبریزی با لباس استقلال به تراکتورسازی زده شد. گلی که سهم زیادی در فرار استقلال از بحران داشت و با حضور پرشور تماشاگران دو تیم، لقب بازی بزرگ هفته را هم یدک می‌کشید. مرتضی تبریزی در شروع فصل جدید، طلسم گل نزدن در بازی‌های بزرگ را شکست. البته در صورتی که ادامه هم پیدا کند.

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی اختصاصی ذوب آهن لیگ برتر ایران ویژه مرتضی تبریزی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شدن گل استقلال مقابل ذوب آهن به دلیل خطای هند (استقلال 0-1 ذوب آهن)

رد شدن گل استقلال مقابل ذوب آهن به دلیل خطای هند (استقلال 0-1 ذوب آهن)

دیگر خبرها

  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • ببینید | بغض معلم تبریزی برای بزرگ‌ترین غصه‌اش روی آنتن تلویزیون
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • رد شدن گل استقلال مقابل ذوب آهن به دلیل خطای هند (استقلال 0-1 ذوب آهن)
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است