Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ ‌شکرچی زاده، معاون وزیر و رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن، شهرسازی در این جلسه به تشریح وظایف و ارائه گزارشی از عملکرد مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی پرداخت و افزود: این مجموعه نتایج کار‌های پژوهشی و مطالعاتی را به دستورالعمل‌ها و ضوابط مشخص لازم الاجرا در جهت ارتقای کیفیت افزایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های علمی و تخصصی در حوزه راه و ساختمان تبدیل می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید مصطفی نعمتی، شهردار منطقه ثامن هم در ابتدای جلسه با تشریح برنامه‌های نهاد مجری طرح در خصوص طرح تفصیلی، پروژه‌ها و اولویت‌های موجود، مشکلات و معضلات پیش رو را مطرح و تصریح کرد: یک عزم و همت ملی و حمایت و پشتیبانی مالی از سوی دولت و دستگاه‌های ذی زبط در سطح ملی جهت بهبود و تسریع انجام پروژه‌های طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی لازم است.

وی گفت: البته با جلسات و نشست‌های اخیر و همبستگی و هم افزایی که بین دولت محترم، شرکت باز آفرینی شهری ایران و مدیران و مسئولین استانی و منطقه‌ای حاصل شده یک عزم ملی در این امر ایجاد شده که امیدوارم ماحصل آن به اجرای این طرح شتابی دوچندان بخشد.

شهردار منطقه ثامن استفاده از تجارب ذی قیمت پژوهشگران و محققان همچون مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در جهت رفع نیاز‌های علمی و پژوهشی طرح را ضروری دانست و از ایجاد مقدمات عقد تفاهم نامه همکاری فی مابین در این زمینه ابراز خرسندی نمود.

انتهای پیام// ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی های ساخت مسکن خبر داد و گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

ابوالفضل شالی بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهری در سطح منطقه یک اظهار کرد: با توجه به فراهم آوردن شرایط توسعه زیرساخت‌های گوناگون شهری در سطح منطقه یک اراک، هم اکنون شاهد افزایش قابل ملاحظه ساخت و ساز در محدوده غربی شهر هستیم که این امر بخش کوچکی از تلاش‌های همکارانم در سطح منطقه است.

وی ادامه داد: در سال گذشته منطقه یک شهرداری اراک با بررسی ۱۶۷ عدد مجوز ساخت مسکن حدود ۱۲۰ هزار متر پروانه ساختمانی جدید صادر کرد که نسبت به دوره‌های قبل و در مقایسه با سایر مناطق شهری بسیار قابل توجه است.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن خبر داد و افزود: به‌دنبال افزایش همکاری‌های این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن که شرایط آن از سال ۱۴۰۲ آغاز شده بود، هم اکنون شاهد صدور مجوزهای مختلف برای ساخت صدها واحد مسکونی جدید هستیم.

شالی‌بگ گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

وی ادامه داد: امید می‌رود طی سال جاری این آمار روز به روز افزایش پیدا کند تا در ارائه خدمات مناسب به شهروندان بتوانیم موفق تر از هر زمانی فعالیت کنیم.

کد خبر 748864

دیگر خبرها

  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳