Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:04:35 GMT

صحنه‌ای که حیدر العبادی هیچ وقت نباید فراموش کند + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۷۴۳۷

صحنه‌ای که حیدر العبادی هیچ وقت نباید فراموش کند + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ حیدر العبادی نخست وزیر عراق پس از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران اعلام کرد ما مخالف وضع تحریم علیه ایران هستیم، اما بغداد به منظور حمایت از ملت عراق به این تحریم‌ها پایبند خواهد بود.

همراهی عراق با آمریکا در اجرای تحریم علیه ایران صدای مردم عراق و جریان‌های سیاسی در این کشور را درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جریان حکمت ملی عراق در واکنش به تحریم های ضد ایرانی ایالات متحده آمریکا گفت: وظیفه دینی و اخلاقی ما ایستادن در کنار ایران است.

سید عمار حکیم در جلسه ی هفتگی روز چهارشنبه خود که در آن عده ای از نخبگان و نمایندگان و مسؤولین جریان حکمت ملی حضور پیدا می کنند گفت: جمهوری اسلامی ایران در معرض فشار و تحریم و حمله ای است که اقتصاد و نظام سیاسی آن را هدف قرار داده است؛ از همه می خواهم که در این بحران در کنار جمهوری اسلامی ایران بایستند و این کشور را یاری کنند.

سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر درخصوص اقدامات تحریمی دولت آمریکا علیه ملت های منطقه تاکید کرد: در برابر محاصره اقتصادی ملت ها سکوت نخواهیم کرد.

همچنین معاون مقتدا صدر در هشداری جدی خطاب به آمریکا عنوان کرد: دفاع مسلحانه از جمهوری اسلامی ایران واجب شرعی است.

حزب اسلامی الدعوه عراق با صدور بیانیه ای تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران را محکوم کرد.

حزب اسلامی الدعوه مخالفت خود را با تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران که دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا آنها را اعمال کرده است، اعلام کرد.

حزب الدعوه عراق در بیانیه ای از همه حکومت های آزاد جهان بویژه حکومت های اسلامی خواست تحریم های ظالمانه علیه ایران را که مخالف ساده ترین اصول مربوط به حقوق بشر است و گرسنه نگاه داشتن مردم و ظلم به آنها را حرام و گناه می داند ، محکوم کنند.

گردان‌های حزب الله عراق تحریم‌های آمریکا علیه ایران را بیانگر سیطره لابی صهیونیستی و پول عربستان بر دونالد ترامپ دانست.

گردان‌های حزب الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که ملت مسلمان و برادر ایران در معرض حمله‌ ظالمانه‌ای از سوی دولت آمریکا مواجه هستند.

در این بیانیه آمده است: ایران زمانی که داعش بخش‌های وسیعی از عراق را اشغال کرده بود در کنار عراق ایستاد.

گردان‌های حزب الله عراق ضمن انتقاد از مواضع حیدر العبادی نخست‌وزیر این کشور در قبال تحریم‌های آمریکا علیه ایران، اعلام کرد: ملت وفادار عراق همه در کنار برادرانشان در ایران خواهند ایستاد.

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء عراق به سخنرانی اخیر نخست‌وزیر عراق درخصوص تحریم‌های آمریکا علیه ایران، واکنش شدید نشان داد.

سید هاشم الموسوی با مخاطب قرار دادن «حیدر العبادی»، نخست وزیر عراق از او پرسید: ما ملت عراق از کِی جزو پروژه تحریم ملت‌ها بوده‌ایم؟ فرزندان عراق از چه زمانی شریک محور تروریسم آمریکایی بوده‌اند؟ محوری که به‌دنبال مداخله و تجزیه کشورها، ظلم به ملت‌ها و غارت ثروت‌هایشان است.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: ملت بخشنده عراق نه فقط با مال، بلکه با جان خود در فلسطین و سوریه فداکاری کرده است. ما نه اکنون و نه هیچ زمان دیگر اجازه نخواهیم داد که عراق به ایالتی از ایالات آمریکا تبدیل و اراده آنان بر ما تحمیل شود.
عضو ارشد مقاومت اسلامی نُجَباء تصریح کرد: ما برای تثبیت حاکمیت عراق خون داده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم کسی به استقلال ما دست‌اندازی کند.
الموسوی با تأکید بر اینکه دولت عراق نباید از تصمیم یکجانبه آمریکا برای تحریم ایران بترسد، افزود: این تصمیم شورای امنیت نیست که در برابر آن تسلیم شویم. دو سوم جهان از روسیه و چین گرفته تا هند، پاکستان و سایر کشورها در کنار ایران ایستاده‌اند.

وی گفت: معلوم نیست چه کسانی به تو مشاوره می‌دهند! مگر پاداش نیکی چیزی جز نیکی است که با دشمنان ایران همراهی می‌کنی؟! جواب ملت ایران را که با همه وجود به یاری ما آمد، چه می‌دهی؟ جواب خانواده‌های شهدایشان و عرق جبین رزمندگان‌شان را چه می‌دهی؟!

عضو ائتلاف دولت قانون عراق گفت حیدر العبادی نخست وزیر عراق با اعلام پایبندی به تحریمهای یکجانبه آمریکا علیه ایران دست به خودکشی سیاسی زد.

شیخ همام حمودی رییس مجلس اعلای اسلامی عراق اقدام آمریکا را به تحریم مجدد ایران رد و تاکید کرد این تحریم ها ظالمانه و غیرقانونی است که از سوی یک کشور اعمال شده است و از سوی جامعه بین المللی و رسمی نیست.

شیخ حمودی از دولت عراق خواست به اطلاع مردم عراق برساند که عراق به این تحریم ها پایبند نخواهد بود و هرگونه تاثیرات و پیامدهای منفی ناشی از این تحریم ها را که به عراق آسیب بزند رد می کند به خصوص این که عراق در حال گذار از مرحله ویژه و حساسی به علت ادامه مبارزه با تروریسم است و پیامدهای ناشی از همین مبارزه و جنگ برای سال های متمادی بر دوش عراق سنگینی خواهد کرد.

کاربران فضای مجازی پس از همراهی حیدرالعبادی با ترامپ برای اجرای تحریم‌های ایران فیلمی را از اجلاس گروه هفت در سال 2015 منتشر کرده‌اند که در آن باراک اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده در حال صحبت با کریستین لاگارد رئیس صندوق بین المللی پول و متئو رنتسی نخست وزیر سابق ایتالیا است که در این حین حیدر العبادی نخست وزیر عراق در کنار اوباما می‌نشیند، اما اولین رئیس جمهور سیاهپوست آمریکا هیچ توجهی به وی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: حیدر العبادی: عراق به هیچ عنوان در تحریم‌های آمریکا علیه ایران مشارکت نمی‌کند 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   بی محلی اوباما به حیدر العبادی + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا

دولت ایالات‌متحده آمریکا از بازگشت تحریم‌ها علیه صنعت نفت ونزوئلا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دولت آمریکا اعلام کرد به‌دلیل پایبندنبودن نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا، به تعهدهایش در زمینه انتخابات ریاست‌جمهوری، مجوز کاهش تحریم‌ها علیه صنعت نفت این کشور را که روز پنجشنبه (۳۰ فروردین‌) منقضی شد، تمدید نخواهد کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا ساعاتی پیش از پایان مهلت این مجوز اعلام کرد که مجوزی را که به شرکت‌ها ۴۵ روز فرصت می‌دهد تجارت و معامله‌های خود را در بخش نفت و گاز این کشور متوقف کنند، جایگزین کرده است.

واشینگتن در ماه‌های اخیر بارها تهدید کرده بود تحریم‌های انرژی را بازمی‌گرداند، مگر اینکه مادورو به وعده‌های خود عمل کند. پس از توافق انتخاباتی مورد حمایت آمریکا بین دولت و مخالفان ونزوئلا، بخشی از تحریم‌های آمریکا از اکتبر پارسال لغو شده بود.

تحریم‌های گسترده علیه صنعت نفت ونزوئلا نخستین بار ازسوی دولت ترامپ در سال ۲۰۱۹ پس از پیروزی دوباره مادورو در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور اعمال شد؛ انتخاباتی که ایالات‌متحده و دیگر دولت‌های غربی نتیجه آن را نپذیرفتند.

مقام‌های بلندپایه آمریکا اعلام کردند با اینکه مادورو به بعضی از تعهدهای مربوط به توافق پارسال پایبند بوده، اما نتوانسته است به دیگر تعهدهای خود عمل کند، مادورو متعهد شده بود اجازه دهد نامزد موردنظر مخالفان برای رقابت با او در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ ژوئیه (یکشنبه، هفتم مرداد) شرکت کند.

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، گفت: درنتیجه واشینگتن قصد دارد مجوز عمومی ۶ماهه کنونی را بدون تمدید منقضی کند.

بااین‌حال خورخه رودریگز، رئیس مجلس ونزوئلا، با بیان اینکه کاراکاس به شروط اعلام‌شده در سال گذشته میلادی متعهد بوده است، در یک نشست خبری کنفرانس خبری گفته بود: بازگرداندن تحریم‌ها اقدامی آسیب‌زننده علیه ونزوئلا است.

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند
  • واکنش رئیس حزب کار اسرائیل به تحریم آمریکا علیه گردان نتزاه یهودا
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • تصویب تحریم‌های نفتی جدید ایران در کنگره آمریکا
  • آمریکا یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی را تحریم می‌کند
  • عملیات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است
  • حملات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است
  • عطوان: حملات تلافی‌جویانه حشدالشعبی در راه است