Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا- مدير کل عمليات فرودگاهي و خدمات زميني شرکت خدمات هوايي پيام گفت که مارکينگ(خط کشي) باند و سطوح پروازي فرودگاه مسافربري پيام تکميل و به اتمام رسيد.

علي کاملي روز شنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: براي اجراي اين طرح با حجم 20 هزار متر مربع، اعتباري بالغ بر 2 ميليارد ريال هزينه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: اين خط کشي بر مبناي استانداردهاي سازمان هواپيمايي جهاني ايکائو و براي باندهاي داراي سيستم هاي کمک ناوبري و طرح تقرب دقيق پروازي طراحي و اجرايي شده است.
کاملي گفت: باند فرودگاه بين المللي پيام آمادگي پذيرش پروازها در انواع تايپ ها را داشته و از نظر استقامت باند در رده باندهاي خوب کشور مي باشد.
بخش مسافري فروردگاه بين المللي پيام قرار است که شهريورماه امسال همزمان با هفته دولت راه اندازي شود.
شرکت خدمات هوايي پيام در سال 1369 تحت عنوان مرکز خدمات هوايي براي ارائه خدمات هوايي و حمل ونقل و توزيع بار کالاهاي پستي و ارائه خدمات بالگردي به نقاط صعب العبور در شرايط جوي متفاوت و پشتيباني از عمليات توسعه و تائيد و تجهيز و نگهداري مراکز، دستگاه ها و امکانات مخابراتي و پستي کشور فعاليت خود را آغاز کرد.
با توجه به موقعيت و جايگاه اين شرکت و همجواري آن با استان تهران طبق مصوبه تيرماه 1382 هيات دولت، 3 هزار و 600 هکتار از اراضي فرودگاه پيام به عنوان منطقه ويژه اقتصادي تعيين شد.
نزديکترين منطقه ويژه اقتصادي کشور به تهران، قرار داشتن فرودگاه در داخل اراضي منطقه ويژه و امکان بهره گيري از کليه تأسيسات، تجهيزات و تسهيلات آن، قرارگرفتن در مجاورت مرکز اقتصادي، صنعتي و کشاورزي کشور، نزديکي به راه آهن سراسري، متروي تهران - کرج و شاهراه هاي ارتباطي کشور و دارا بودن شرايط اقليمي مناسب از جمله مزيت هاي اين منطقه است.
همچنين برخورداري از امکانات زيربنايي و اداري مانند گمرک، صدورگذرنامه اختصاصي و بانک، وجود نيروي کار ارزان در منطقه، قرار گرفتن در مسير تلاقي 5 استان اقتصادي کشور، نزديکي به مراکز تحقيقاتي و نيروهاي تحصيل کرده و متخصص منطقه، نزديکي به مراکز توليد ميوه، سبزي و گل و گياه بدون محدوديت و مراکز عمده توليد و مصرف کالاها و خدمات، وجود هاب پستي از ديگر مزيت هاي فرودگاه پيام و منطقه ويژه اقتصادي آن است .
اکنون خدمات هوايي حمل بار و کالا در فرودگاه پيام به اقصي نقاط جهان در حال انجام است.
مسافربري شدن فرودگاه بين المللي پيام، آرزوي ديرينه مردم استان البرز است که طي برنامه ريزي هاي صورت گرفته در هفته دولت امسال تحقق مي يابد.
7414/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور

بهروز اسکندرنیا رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

او با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور