Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@05:03:44 GMT

هفت طرح آموزشی در آران و بیدگل به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۸۱۸۹

هفت طرح آموزشی در آران و بیدگل به بهره برداری رسید

به گزارش ایرنا، رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل روز شنبه در حاشیه این آئین به خبرنگاران گفت: طرح ها شامل مدرسه های زنده یاد ارباب رحیم هاشمی، امام رضا (ع)، زنده یاد حاج محمد تقی عظیمی، سالن های ورزشی اسماعیلیان، حاجیه خانم تبارک، نمازخانه مدرسه آیت الله کاشانی و سالن اداری و همایش آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد معدندار افزود: برای تکمیل این هفت طرح نزدیک به 120 میلیارد ریال اختصاص یافت که 60 درصد آن از سوی دولت و 40 درصد نیز با مشارکت نیکوکاران آران و بیدگل تامین شده است.
وی بیان کرد: 27 کلاس درس، 2 باب سالن ورزشی، یک نمازخانه و یک سالن اداری با بهره برداری از این طرح ها به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل اضافه شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل اضافه کرد: پیش تر نزدیک به 25 درصد از مدرسه های این شهرستان در 2 نوبت فعالیت می کردند که با بهره برداری از طرح های جدید، این میزان به 16 درصد کاهش یافت.
او عنوان کرد: هفت طرح آموزشی دیگر شامل تعدادی مدرسه برکت و سالن های ورزشی نیز در شهرستان آران و بیدگل در دست ساخت است که بر اساس پیش بینی ها تا پایان مهر امسال تکمیل خواهد شد.
به گفته معدندار، نزدیک به 19 هزار نفر دانش آموز در 120 واحد آموزشی شهرستان آران و بیدگل تحصیل می کنند.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
7472/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آموزش و پرورش آموزش و پرورش شهرستان اداره آموزش و پرورش دانش آموز مدرسه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک