Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@15:59:13 GMT

کشف 213 کیلو تریاک از یک دستگاه پژو 405

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۸۵۴۴

کشف 213 کیلو تریاک از یک دستگاه پژو 405

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ" ابراهیم کوچک زایی"  گفت: شب گذشته با کسب خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر جابه جایی محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با یک دستگاه پژو 405 در محور سراوان-خاش بلافاصله وارد عمل شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش پس از ساعتی کنترل نامحسوس این محور، خودرو مورد نظر را شناسایی و با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند که راننده خودرو به سرعت متواری و سرنشینان آن به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز قاچاقچیان به ناچار خودرو را رها و به سمت ارتفاعات همان محدوده متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: در این عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو 213کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کرد.

سرهنگ کوچک زایی خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ های به دست آمده تلاش برای دستگیری اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پژو پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو فرمانده انتظامی شهرستان مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۰ کیلو مواد مخدر در محور اهواز به کرخه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمود میرفیضی عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، مأموران مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشراف اطلاعاتی از تردد یک تریلی حامل مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: این محموله که از شرق کشور به طرف استان‌های غربی کشور در حرکت بود در یک عملیات غافلگیرانه در محور اهواز به کرخه توقیف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از تریلی توقیف شده ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سردار میرفیضی تاکید کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6076863

دیگر خبرها

  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • ۳۸۰ کیلو مواد مخدر در محور اهواز به کرخه کشف شد