Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هر یک از روزنامه‌های امروز کشور موضوع متنوعی را امروز به عنوان تیتر اول خود برگزیدند.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،روزنامه حمایت تیتر یک امروز خود را به حمله عربستان به اتوبوس کودکان یمنی اختصاص داده با این عنوان: "کودک کشی سعودی با چراغ سبز آمریکا"

تیتر یک امروز روزنامه کیهان به پاسخ رهبر انقلاب به نگرانی یکی از فعالان فرهنگی خارج از کشور اختصاص دارد با این عنوان: "نگران نباشید هیچ کس هیچ غلطی نمی تواند کند"

روزنامه وطن امروز تیتر یک امروز خود را به انتقاد بی سابقه مردم، روحانیت و جریان های سیاسی عراق از اظهارات نخست وزیر این کشور درباره تحریم های ایران اختصاص داده با این عنوان: "عبادی تنها ماند"

تیتر یک امروز روزنامه سیاست روز نیز به نادیده گرفتن جنایت ائتلاف عربستانی - آمریکایی اختصاص دارد با این عنوان: "اخوان الصهیون"

روزنامه جوان نیز تیتر یک امروز خود را به حمله هوایی ائتلاف سعودی به اتوبوس های اردوی دانش آموزان یمنی اختصاص داده با این عنوان: "تیر حرمله سعودی بر گلوی طفلان یمنی"

تیتر یک امروز روزنامه هفت صبح به نقد اظهارات نخست وزیر عراق درباره تحریم ایران اختصاص دارد با این عنوان: "برادر که نشدیم حداقل باجناق باشیم"

روزنامه آفتاب نیز تیتر یک امروز خود را به درخواست ناظران از دولت پس از اظهارات العبادی مبنی بر تبعیت بغداد از تحریم های ضد ایرانی آمریکا اختصاص داده با این عنوان: "باید از عراق غرامت جنگ را بگیریم"

تیتر یک امروز روزنامه جام جم به وعده های اروپا به حمایت از برجام اختصاص دارد با این عنوان: "تکرار آب نبات اروپایی"

روزنامه آرمان تیتر یک امروز خود را به موضوع مدیریت نقدینگی اختصاص داده با این عنوان: "هشدار و تأسف! 60 درصد نقدینگی دست نهادها و دولتی ها"

تیتر یک امروز رزونامه ابتکار به استیضاح وزیر کار اختصاص دارد با این عنوان :"پس لرزه های کم جان یک استیضاح"

روزنامه ابرار تیتر یک امروز خود را به پاسخ رهبر انقلاب به برخی نگرانی ها نسبت به آینده انقلاب اختصاص داده با این عنوان: "هیچ کس هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ این را به همه بگویید"

"مخالفت سوییس، آلمان، ژاپن و ترکیه با تحریم های آمریکا علیه ایران" این عنوانی است که روزنامه اطلاعات برای تیتر یک امروز خود برگزیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیتر یک امروز روزنامه افکار به سخنان روز گذشته خطیب نماز جمعه تهران اختصاص دارد با این عنوان: "زیر بار مذاکره با آمریکا نمی رویم"

روزنامه ایران تیتر یک امروز خود را به تازه ترین جنایت ائتلاف متجاوز غربی و آمریکا در یمن اختصاص داده با این عنوان: "جنایت علیه کودکان یمنی"

تیتر یک امروز روزنامه جمهوری اسلامی نیز به جنایت سعودی ها در حمله به اتوبوس دانش آموزان یمنی اختصاص دارد با این عنوان: "موج گسترده محکومیت جنایت عربستان در حمله به اتوبوس دانش آموزان یمنی"

روزنامه خراسان تیتر یک امروز خود را به واگذاری برخی شرکت ها و بانک های نهادهای نظامی اختصاص داده با این عنوان: "آغاز خروج نهادهای نظامی از اقتصاد کشور"

تیتر یک امروز روزنامه رسالت به سخنان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اختصاص دارد با این عنوان: "ایران و آمریکا راهبردی برای مذاکره ندارند"

«واکنش ها به همراهی دولت عراق با آمریکا علیه ایران" این عنوانی است که روزنامه شرق برای تیتر یک امروز خود انتخاب کرده است.

روزنامه اعتماد تیتر یک امروز خود را به تازه ترین جنایت عربستان سعودی در یمن اختصاص دارد با این عنوان: "قصاب کودکان"

و در آخر روزنامه همشهری تیتر یک امروز خود را به اختلال اینترنتی هفته گذشته اختصاص داده با این عنوان: "جعبه سیاه اختلال اینترنت"

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نقدینگی عراق آمریکا تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار کودک در غزه والدین خود را از دست داده‌اند

براساس اعلام این آژانس، از هر ۶ کودک زیر دو سال در شمال غزه، یک کودک دچار سوءتغذیه شدید است. پیش‌تر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) ضمن هشدار در مورد افزایش تلفات کودکان فلسطینی در غزه اعلام کرده بود نگرانی‌ها از مرگ کودکان در غزه به واقعیت تبدیل شد.

«کاترین راسل» مدیر اجرایی یونیسف با بیان اینکه اکنون بسیاری از کودکان در غزه دچار سوء تغذیه حاد هستند، تاکید کرده کودکان فلسطینی در غزه در آستانه مرگ هستند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • بایدن از خجالت پوتین درآمد
  • قصه گویی، دریچه‌ای به سوی دنیای خلاقیت / ضرورت بازآفرینی متون کهن به زبان امروزی
  • شما هم در تعطیلات خواب بی‌نظمی دارید؟ | خواب زیاد این بلاها را سر ما می‌آورد
  • ۱۷ هزار کودک در غزه والدین خود را از دست داده‌اند
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • حمله دوباره بایدن به پوتین
  • بایدن باز هم به پوتین توهین کرد
  • توهین دوباره بایدن به پوتین
  • گزارش تلویزیون سعودی از مذاکره محرمانه ایران و آمریکا