Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهل نفر از وابستگان نظامی از ۲۸ کشور دنیا با حضور در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد نیروی هوایی ارتش، از این پایگاه بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، در این بازدید امیر سرتیپ دوم خلبان محمد تسویه‌چی فرمانده پایگاه، رئیس عقیدتی سیاسی ودیگر مسئولین پایگاه شهید لشکری، این ۴۰ وابسته نظامی از ۲۸ کشور همسایه و دوست را همراهی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وابستگان نظامی از اماکن مختلف پایگاه هوایی شهید لشگری از جمله از روند بازآماد (اورهال) هواپیماها و انواع شبیه‌سازها بازدید کردند.

وابستگان نظامی حاضر در این بازدید، همچنین در یادداشت‌هایی، ضمن تقدیر و تشکر از فراهم شدن فرصت بازدید از پایگاه هوایی شهید لشگری، خواستار گسترش روابط فی‌مابین شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام نيروي هوايي ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان