Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سایت اصولگرای فردا در تحلیلی به چرایی رفتارهای اخیر احمدی نژاد پرداخت و آن را نشانه نزدیک شدن دادگاه مشایی دانست. در بخش هایی از این یاددداشت آمده است:

 * دولت روحانی وضعیت اجتماعی ایران را به قدری تیره و تار کرده که از یک سو آمدنیوز بر کلیت نظام تیشه می‌زند و از سوی دیگر احمدی‌نژاد خود را در قالب منجی کشور وارد صحنه می‌کند و به وضوح نشان می‌دهد که هدف‌ش نه فقط حسن روحانی بلکه کلیت قوای سه‌گانه و کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌داند دیگر در ساختار فعلی جمهوری اسلامی جایی نخواهد داشت و نمی‌تواند به ریاست جمهوری برسد پس چرا داد و بیداد به راه انداخته است؟ از ماه‌ها پیش مشخص بود که رفتار احمدی‌نژاد شباهت فراوانی به رفتار مسعود رجوی پس از رد صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری اول دارد با این تفاوت که احمدی‌نژاد همان پادوهای رجوی را نیز در اختیار ندارد.

احمدی‌نژاد نمی‌تواند جمعیتی به خیابان آورد، اما می‌تواند با دمیدن در موج ناامیدی و شایعات به روند فروپاشی اجتماعی و روانی ایران کمک کند و ماه‌های بعد سر برآورد که اعتماد عمومی به زیر صفر رسیده، همان طور که هشدار داده بودم و ژستی منجی‌گونه بگیرد.

* او حالا از چه چیزی شکایت می‌کند و با چه رویی دم از اعتماد عمومی مردم می‌زند؟ قاعدتا آن قدر هم نباید آلزایمرسیاسی تاریخی گرفته باشد که یادش نیاید بی‌مبالاتی او در حرف زدن پس از انتخابات چگونه کلیدواژه‌ای زشت را به دست مخالفان‌ش داد؟

* درخواست عزل روحانی نه غیرقانونی است نه غیرشرعی، احمدی‌نژاد، اما پیش از این درخواست باید در دادگاهی صالح به دلیل بی‌کفایتی‌هایش محاکمه شود تا مگر اندکی خجالت بکشد. وظیفه جریان انقلابی، اما نجات کشور است. سکوت منجی‌های واقعی باعث پدیدآمدن منجی‌های دروغین خواهد شد. سکوت آن‌ها که محق برای فریاد زدن هستند، بر میان‌داری مدعیان دروغین دامن می‌زند.

راه جریان انقلابی و نگران برای کشور برای کنار زدن احمدی‌نژاد تنها یک چیز است: پس گرفتن دوباره پرچم منجی کشور بودن و کنار زدن مدعیان دروغین.

* البته شاید همه تحلیل‌ها بر رفتار احمدی‌نژاد ناصواب باشد و او نگران نزدیک شدن برخورد قضایی به خودش باشد. نگاهی به شلوغ‌بازی‌های رییس دولت‌های نهم و دهم نشان می‌دهد که با اوج گرفتن برخورد با اطرافیان‌ش او نیز دغدغه بیش‌تری! برای عدالت در مملکت پیدا می‌کند و بعید نیست صحبت‌های جدید او نیز خبر از نهایی شدن اتهامات مشایی و برگزاری دادگاه او در هفته‌های آتی باشد.

احمدی‌نژاد به خوبی می‌داند که به زودی نوبتش نیز فراخواهد رسید و او نه حامی‌ای در کف خیابان دارد و نه مسوولی درون حکومت.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم

حسین صمصامی، در برنامه‌ای تلویزیونی از ماجرای انتظاراتی که اقوام و فامیل بخاطر حضورش در وزارت اقتصاد از او داشتند روایت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، حسین صمصامی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، با حضور در برنامه بهارستان دوازدهم، تاکید کرد: در حال حاضر اقوام، از جمله باجناق بنده از من شاکی هستند و می‌گویند «زمانی که وزارت اقتصاد بودی یک وام برای ما جور نکردی.»

وی که در دولت محمود احمدی‌نژاد مدتی به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی مشغول به فعالیت بود، می‌گوید: برای خیلی‌ها که مستحق بودند دستور دادم که وام بدهند، ولی به ناحق برای کسی که کاری انجام نمی‌دهد و حق او نیست، هیچ وقت چنین کاری انجام ندادم.

دیگر خبرها

  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته