Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما،بیش از 50 اتومبیلران از سراسر کشور درمسابقات اتومبیلرانی اسلالوم خودروهای سنگین در ورزشگاه انقلاب با یکدیگر به رقابت پرداختند.

درپایان این رقابت ها قاسم نقدلو از البرز،رضا علی بخشی از تهران،وموچهر رنجبر زاده از البرز در بخش خودروهای کلاسیک ،هاشم جلالی از سمنان ،غلامرضا حیدری وبهمن صداقت نیز از البرز در بخش خود روهای دو دیفرانسیل اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درکلاس بانوان نیز معصومه کیانی از البرز ،ناهید کمانی از اصفهان ومعصومه زرینی نیز از همدان سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند

سومین دوره این مسابقات نیز آبان ماه امسال در کرمان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: البرز مسابقات خودرو اسلالوم کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی

   

مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) شهرستان خمین با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

اسکندری افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

او ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم