Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - طی روزهای گذشته ارزش ارزهای ملی کشورهای آمریکای لاتین در برابر دلار کاهش یافته است اما بیشترین کاهش ارزش مربوط به کشورهای برزیل و آرژانتین بوده است.

ارزش ارزهای ملی کشورهای حوزه آمریکای لاتین طی روزهای گذشته در برابر دلار کاهش یافته است و در همین راستا بحران سیاسی باعث شده است که ارزش پزوی آرژانتین و رئال برزیل بیشترین کاهش را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلی‌ترین دلیل افت ارزهای ملی آرژانتین و برزیل بحران سیاسی در این کشورها بوده است.

ارزهای بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین ارتباط تنگاتنگی با دلار دارند. البته جنگ سیاسی آمریکا علیه کشورهای جهان در حال تاثیرگذاری بر حجم مبادلات و روابط کشورهاست.

سازمان تجارت جهانی در آخرین گزارش خود از کاهش رشد مبادلات بین‌المللی نسبت به سال گذشته خبر داده است.

بر اساس گزارش این سازمان که برای سه ماهه نخست سال جاری منتشر شده است، پیش‌بینی رشد مبادلات بین‌المللی از کاهش سه دهم درصدی نسبت به مدت مشابه سال 2017 و رسیدن آن به 4.4 درصد در سال جاری حکایت دارد.

در این گزارش آمده است: افزایش تنش‌های تجاری به تاثیرگذاری منفی خود بر پیش‌بینی‌های تجارت ادامه خواهد داد.

به طور کلی طی روزهای گذشته لیر ترکیه بیشترین کاهش را در برابر دلار در میان ارزهای جهان داشته است به گونه‌ای که تنها در چند روز ارزش لیر 8.8 درصد در برابر دلار ریخت.

روبل روسیه نیز 5 درصد از ارزش خود در برابر دلار را از دست داده است.

پزوی آرژانتین 2.8 درصد، رند آفریقای جنوبی 2.5 درصد و رئال برزیل 1.7 درصد در برابر دلار کاهش ارزی را تجربه کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ارز ترکیه پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۲۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ تومان (۰.۵۲ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۱,۹۳۰ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۵ تومانی به ۱,۹۳۰ رسیده بود، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ تومانی (۰.۵۲ درصد) به ۱,۹۲۰ رسید.

بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۱,۹۲۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۱۵ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۰.۵۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۵.۴۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • تورم ترکیه در ماه آوریل به ۷۰ درصد رسید
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار افزایشی شد
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • گشتی در اقتصاد جهان | صادرات گاز ترکمنستان به چین از روسیه بیشتر شد
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان