Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از وبدا، جهانبخش مظفری، اظهار داشت: انتظار داریم در شرایطی که تحریم های ظالمانه و غیر منطقی آمریکا علیه ایران تحمیل می شود، از همکاری و حمایت های کشورهای اروپایی که خودشان را حامی برجام می دانند، بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه ایتالیا از جمله کشورهای حامی برجام در اتحادیه اروپا است، خاطرنشان کرد: ایتالیا تلاش زیادی برای حفظ برجام انجام داده و این تلاش ها را همچنان ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمینه های مختلفی برای همکاری های مشترک در حوزه دانشجویی، آموزشی و تجهیزات پزشکی وجود دارد و ایتالیا در زمینه همکاری در حوزه سلامت نیز، آمادگی خود را اعلام کرده است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران کشورهای اروپایی ایتالیا اتحادیه اروپا تجهیزات پزشکی سلامت استفاده از ظرفیت ایتالیا ایران تجهیزات پزشکی سلامت پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • حجم تجارت ایران و امارت به ۳۰ میلیارد دلار می رسد
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود