Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، فرزین حقدل اظهار کرد : ترمینال فرودگاه بین‌المللی چابهار اصلا درخور شهر استراتژیکی مثل چابهار نبود و زمانی که چند پرواز باهم تداخل داشت امکان خدمت‌رسانی به مسافران در سالن ترمینال و مدیریت به‌طور کامل مختل می‌شد.

وی افزود: با موافقت هیئت مدیره منطقه آزاد چابهار؛ شرکت توسعه تجارت که یکی‌از شرکت‌های زیرمجموعه سازمان منطقه آزاد چابهار است برای بازطراحی و مدرن‌سازی این ترمینال پیش قدم شده و ضمن موافقت نیروی هوایی که فرودگاه چابهار متعلق به آن‌هاست، کار را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توسعه تجارت منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: به‌ دلیل اینکه ما جای مناسبی برای پذیرایی از مسافران نداریم،بازطراحی و مدرن‌سازی کامل ترمینال سریعا ظرف 70 روزکاری با حداقل یک میلیاردتومان اعتبار از منابع منطقه آزاد چابهار انجام می‌شود.

حقدل گفت: فعالیت‌های پروازی و مسافری در این مدت به سالن نظامی فرودگاه منتقل می‌شود و علاوه‌بر آن یک سازه چادری هم در کنار سالن نظامی فرودگاه برای مسافران خروجی اختصاص می‌یابد.

وی تاکید کرد: منطقه آزاد چابهار مصمم به توسعه چابهار در راستای ماموریت‌های اقتصادی،گردشگری و ترانزیتی در نظر گرفته شده است؛ بازطراحی سالن فرودگاه بین‌المللی چابهار و تبدیل آن به یک سالن شیک و مدرن درخور بندر استراتژیک چابهار در راستای ماموریت‌های گردشگری منطقه آزاد چابهار است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجارت فرودگاه گردشگری مسافران هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پروازهای ورودی و خروجی  فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

دیگر خبرها

  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن