Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:02:22 GMT

همایش نقالی درخورموج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۸۹۹۳۹

همایش نقالی درخورموج برگزار شد

بوشهر- ایرنا- سومین همایش نقالی یادواره سرداران شهید نادر مهدوی و شهید غلامحسین توسلی از سرداران مبارزه مستقیم با آمریکا درخلیج فارس برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار دشتی روز شنبه در این مراسم که در سالن شهدای فرهنگی شهر خورموج برگزار شد افزود: اجرای این همایش به یاد این شهدا باعث انتقال فرهنگ شجاعت، مقاومت و ایثارگری به نسل جوان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالله نادری افزود: انجمن نمایش و گروه نقالی شهرستان دشتی از گروه های فعال هنری و پیشتاز در زمینه معرفی هنر نقالی در استان بوشهر و کشور است.
نادری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی که زمینه کشف و شکوفایی استعدادهای هنری کودکان و نوجوانان این شهرستان را فراهم کرده قدردانی کرد.
وی اضافه کرد: امروز همه مسئولان شهرستان دشتی از جمله شهرداران و دهیاران در کنار هنرمندان شهرستان هستند و باید با توسعه زیرساخت های هنری باعث توسعه هنرهای بومی منطقه شوند.
وی تاکید کرد: برگزاری این همایش بسیار ارزشمند هنری در شرایطی که همه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی دارند روحیه انقلابی و حماسی جوانان ما را تضعیف کنند بسیار خوب است و باعث تقویت روحیه حماسی، مقاومت و ایستادگی سربلندی ایران اسلامی خواهد شد.
در این مراسم نقالی توسط گروه رخش اندیشه با همراهی گروه موسیقی نگین دشتی به یاد سرداران شهید مهدوی و توسلی به زیبایی اجرا شد.
در پایان با اهدای لوح تقدیر وهدایایی از هنرمندان نونهال شهرستان تجلیل شد.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفرجمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي همايش نقالي دشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۸۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری و رونمایی از، پوستر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، احمد نوری رییس این جایزه و رییس حوزه هنری اصفهان و حبیب احمدزاده دبیر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی همراه است.

نشست خبری مورد اشاره فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۳ در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

کد خبر 6085335 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست
  • همایش «آسیب شناسی قانون گذاری کیفری در دوران پسا انقلاب» در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار می‌شود