Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سابق کرمان با ابراز تأسف از نشر اکاذیب و انتشار خبر غیرواقعی دستگیری وی در یکی از خبرگزاری های رسمی کشور و سوءاستفاده از این خبر کذب، اظهار داشت: کار به جایی رسیده که باید بگویم من نماز هم می خوانم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، علیرضا رزم حسینی، استاندار سابق، امروز ( 20 مرداد ) در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به اینکه در 5 سال گذشته تجربیاتی اندوختم که همه آن متعلّق به مردم است و هر کجا کاری از دستم بر بیاید، بدون هیچ انتظاری در دسترس هستم، افزود: در بحث معین های اقتصادی، آنها همگی پای کار هستند و خواهش می کنم این رویکرد ادامه پیدا کند زیرا این موضوع، یک ظرفیت طلایی برای استان است و استمرار آن باعث افزایش معین ها در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص بحث بهره وری، اظهار داشت: امروزه ما به بیشترین چیزی که احتیاج داریم، امید است، اگر به جامعه التهاب بدهیم بهره وری پایین می آید لذا برخی اوقات سکوت کردن هم خیانت محسوب می شود.

 

استاندار سابق کرمان با بیان این مطلب که شخصیت حقوقی افراد مهم تر از شخصیت حقیقی آنها است، ابراز داشت: ما بنا بر شرایطی که وجود داشت، خواسته های خیلی ها را نتوانستیم تأمین کنیم از طرف دیگر ما همواره تلاش کرده ایم که از تمام جریانات، مستقل باشیم؛ نباید فضای کشور را ملتهب کنیم، در دوران دفاع مقدس کل کشور زیر موشک بود ولی امام جمعه ها به گونه ای صحبت می کردند و می گفتند ما بغداد را فتح می کنیم بنابراین مردم امید داشتند لذا ما نباید به دست خود حکومت را فشل می کنیم.

 

وی در خصوص بحث تلگرام گفت: این شبکه اجتماعی دارای 80 میلیون کاربر است که 60 میلیون آن ایرانی هستند و بقیه آن هم عراقی و سوری و در این میان جوانان هیچ تقصری ندارند.

 

رزم حسینی با اشاره به اینکه وقتی امید از دست برود مسائل مختلف به مشکل می خورد، بیان داشت: خواهش دارم واحدهای نیمه فعال و غیر فعال را فعال کنید و در این زمینه معین های اقتصادی نیز می توانند کمک کنند.

 

وی با بیان این مطلب که بنده ۹ مرداد یک مصاحبه مفصل با روزنامه اطلاعات انجام دادم و همه چیز را مطرح کردم، تصریح کرد: من بعد از مطرح شدن قضایای اخیر به آقای تیرانداز در خبرگزاری فارس زنگ زده و گلایه کردم که چرا این مطالب را بدون مدرک زده اید و در ادامه پس از اتمام صحبتم، تیرانداز با بنده تماس گرفت و گفت من بعد از مطالعه سابقه شما فهمیدم که شما بسیار انسان توانمندی هستید و از شما عذرخواهی می کنم.

 

رزم حسینی با اشاره به انتشار خبر کذب در خبرگزاری فارس مبنی بر دستگیری استاندار سابق کرمان و تعدادی از کارکنان استانداری، ابراز تأسف کرد: خبرگزاری فارس! شما کاری کردید که آمد نیوز حتی جزو طرفداران ما آمده است، در ادامه خبرگزاری فارس از من تقاضا کرد که به دفترشان جهت بازدید بروم که پس از اصرار فراوان بنده در دفتر حضور پیدا کردم و از من طلب حلالیت کردند.

 

وی با بیان این مطلب که می خواهم بگویم من استاندار الان نیستم ولی الان کار به جایی رسیده که باید بگویم من نماز هم می خوانم، افزود: روزگار سختی نظام پیش رو دارد و همه تهدیدات هم به دنبال ناامید کردن مردم و ایجاد فاصله میان مردم و مسئولین است.

 

در ادامه این جلسه حمید ملانوری، سرپرست سیاسی امنیتی استانداری کرمان با بیان این مطلب که رسانه ها باید توجه داشته باشند که دشمن در حال طراحی سناریو است و از آنجایی که اطمینان دارند که گزینه جنگ نظامی با ایران نشدنی است چراکه می دانند ایرانی ها در شرایط جنگ با هم متحد می شوند؛ افزود: لذا جدید ترین گزینه فعلی آنها ایجاد تفرقه میان مسئولین و مردم و تضعیف امیدواری مردم نسبت به نظام است.

 

 

وی تصریح کرد: این اقدام اخیر علیه جناب رزم حسینی، ناجوانمردانه و به دور از تقوا است لذا باید مسئولین و رسانه ها از ایشان دفاع کنند.

 

در ادامه اشک، مدیرکل بازرسی استانداری کرمان گفت: در خصوص انتشار یکسری اکاذیب دو نامه برای دادستان ارسال کرده ایم و از آنجا که این امر موجب تشویش اذهان عمومی شده است لذا تا به نتیجه رسیدم این موضوع آن را پیگیری می کنیم.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار مجلس رسانه خبرنگاران خبرگزاری شبستان اقتصاد مقاومتی ۱۷ مرداد روز خبرنگار سبک زندگی منتظرانه مراسم روز خبرنگاران اخبار ستاد اقتصاد مقاومتی علیرضا رزم حسینی نشر اکاذیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: برای پیشگری از خسارت‌ به عشایر شورای عشایر در استان و شهرستان‌ها تشکیل شود، مسائل بررسی و تدابیر لازم اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری شامگاه _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد بحران استان، اظهار کرد: با توجه بارش‌ها دو شهرستان اردل و کوهرنگ بالای ۴۰ میلی‌متر بوده همچنین بارندگی‌های را در دو روز آینده در پیش داریم که نیازمند مراقبت بیشتر فرمانداران این دو شهرستان و شهرستان‌های دیگر است.

وی افزود: با توجه به اینکه فصل کوچ نزدیک است فرمانداران مرزی و مدیران کل منابع طبیعی و امور عشایر در جلساتی با همتای خود در استان خوزستان، برای رعایت تقویم کوچ اقدام کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سعی شود که این کوچ به تأخیر بیفتد و در سر موعد خودش یعنی همان ۲۵ اردیبهشت انجام شود، همچنین برای پیشگیری از خسارت به عشایر شورای عشایر در استان و شهرستان‌ها تشکیل شود، مسائل بررسی و تدابیر لازم اندیشیده شود.

حیدری اضافه کرد: نباید هیچ جاده استان اعم از اصلی، روستایی و عشایری مسدود شود، برای جاده‌های که احتمال رانش برای آن‌ها وجود دارد آماده‌باش لازم به دستگاه‌ها زده شود.

وی عنوان کرد: در سه شهرستانی که جمعیت عشایری بالایی وجود دارد اسکان و مواد غذایی مورد نیاز تأمین شود و تمام ظرفیت‌های موجود اعم از سپاه، هلال احمر و مدیریت بحران در این خصوص آماده باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که فرمانداران خسارات وارده را به گزارش کنند، تاکید کرد: ساخت ایستگاه‌های هواشناسی به خصوص در شهرستان بن تسریع شود.

حیدری افزود: با توجه به نزدیکی فصل آبیاری ترمیم کانال‌های آبرسانی کشاورزی انجام شود همچنین مراقبت‌های لازم برای کاهش آسیب به گندم‌زار و شیلات صورت پذیرد.

وی با بیان این‌که عملیات‌های جاده‌ای تسریع شود و نقاط حادثه خیز بررسی شود، گفت: با توجه به اینکه فردا آخرین روز تعطیلات است و شاهد موج جدیدی از مسافرت‌ها خواهیم بود. پلیس راهور، راهداری، هلال احمر و اورژانس در خصوص تصادفات یک مراقبت ویژه صورت دهند و عوامل خود را تقویت کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مسؤلیت غرق‌شدگی ها در رودخانه‌ها با هلال احمر است و باید در این خصوص بدون فوت وقت اقدام کند.

کد خبر 750416

دیگر خبرها

  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی