Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:07:23 GMT

۱۰ فیلم برتر خارجی قرن ۲۱ انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۰۷۲۲

۱۰ فیلم برتر خارجی قرن ۲۱ انتخاب شد

کمپین «فیلم پارتی ۲» با ارائه فیلم‌های خارجی قرن ۲۱ در سایت سلام سینما آغاز به کار کرده تا ۱۰ فیلم برتر قرن ۲۱ انتخاب شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سلام سینما، اولین کمپین «فیلم پارتی» در سال گذشته توسط سایت سلام سینما، بزرگ‌ترین مرجع فیلم و سینما برگزار شد تا ۱۰ فیلم برتر تاریخ سینمای ایران توسط مردم انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۱۴ هزار نفر در این کمپین شرکت کردند و به ۱۴۰ فیلمی که توسط کارشناسان سینما، انتخاب شده بود، رای دادند.

با ۴۵۰ هزار رای داده شده از طرف کاربران سلام سینما، فیلم‌های «مارمولک» با بازی پرویز پرستویی، «مادر» ساخته علی حاتمی، «ابد و یک روز» اولین ساخته سعید روستایی، «جدایی نادر از سیمین» برنده اسکار فیلم خارجی،‌ «قیصر» با بازی زنده‌یاد ناصر ملک مطیعی، «میم مثل مادر» با بازی گلشیفته فراهانی، «فروشنده» با بازی شهاب حسینی، «بچه‌های آسمان» ساخته مجید مجیدی، «درباره الی» با بازی ترانه علیدوستی و «سنتوری» با صدای محسن چاوشی، به عنوان ده فیلم برتر تاریخ سینمای ایران انتخاب شدند.

بعد از استقبال گسترده مردم، سلام سینما، دومین کمپین «فیلم پارتی» را از ۲ تا ۲۵ مردادماه برگزار می‌کند. در این کمپین ۳۵۰ فیلم به رای‌گیری گذاشته می‌شوند تا ده فیلم برتر خارجی قرن ۲۱ توسط مردم انتخاب شود.

سینما کوروش (پردیس سینمایی کوروش)، حامی این کمپین است و شما با شرکت در این کمپین، بدون قرعه کشی، دو بلیت نیم‌بها سینما کوروش هدیه می‌گیرید.

چه فیلمی ببینم!

سلام سینما همراه با کمپین فیلم پارتی ۲، اولین سیستم پیشنهاد فیلم را در بین سایت‌های فارسی زبان راه‌اندازی کرده است. نسخه اولیه این سیستم براساس سلیقه‌ علاقه‌مندان فیلم معرفی می‌کند و دغدغه اصلی فیلم‌دوستان را که انتخاب فیلم است، از بین می‌برد.

همچنین علاقه‌مندان با مراجعه به صفحه کمپین فیلم پارتی ۲ در سایت سلام سینما می‌توانند در مسابقه شرکت کنند و با بهره‌مندی از جوایز ویژه اولین سیستم پیشنهاد فیلم را نیز تجربه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آنلاين اينترنت سلام سینما فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال به پایان رقابت‌های لیگ برتر گره زده شده، مسابقاتی که مرحله نیمه‌نهایی را پشت سر می‌گذارد. ۴ گزینه داخلی و خارجی گزینه‌های نهایی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال هستند که «مارکو راموندینو» مربی ۴۳ ساله ایتالیایی و «رادوان تریفانوویچ» مربی ۵۴ ساله اسلوونیایی گزینه‌های خارجی فدراسیون هستند، اما نام ۲ گزینه داخلی تا زمانی که رقابت‌های لیگ به پایان نرسند اعلام نخواهد شد، اگر چه مهران شاهین طبع و مهران حاتمی حدس زده شده است.

سعید تابش‌نیا سخنگوی کمیته وضعیت در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: قرار بر این شده تا زمانی که مسابقات لیگ برتر تمام نشود هیچ‌گونه صحبتی با سرمربیان داخلی نشود. برای سرمربیان خارجی قرار شد فدراسیون با گزینه‌های اعلام شده وارد مذاکره شود تا طرفین خواسته‌ها و شرایط خود را برای انعقاد قرارداد به همدیگر اطلاع دهند. برای فدراسیون مدت حضور سرمربی خارجی در ایران اهمیت دارد و در توافق لحاظ می‌کند.

وی ادامه داد: در نهایت اینکه کمیته فنی تأییدیه حضور هر چهار گزینه را صادر کرده است، اما از وضعیت گزینه‌های خارجی مطلع نیست و فدراسیون پس از مذاکره اطلاعات لازم را درباره شرایط این مربیان به کمیته فنی می‌دهد. این کمیته بعد از آنکه مذاکرات با گزینه‌های داخلی هم صورت گیرد، گزینه نهایی خود را به اطلاع فدراسیون می‌رساند. بنابر اطلاعاتی که به دست اعضای کمیته فنی می‌رسد بررسی روی گزینه‌های داخلی و خارجی صورت می‌گیرد و بر اساس اولویت گزینه‌ها از ابتدا تا انتها به اطلاع فدراسیون می‌رسد. بعد از آن این فدراسیون است که سرمربی فدراسیون بسکتبال را انتخاب می‌کند.

دمیر برکنار نشد بلکه قراردادش به پایان رسید

محسن معزی‌فر دبیرکل فدراسیون بسکتبال نیز درباره اینکه روند مذاکرات فدراسیون با گزینه‌های خارجی چگونه پیش رفته، عنوان کرد: اول از همه بگویم که بحثی در مورد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال در سال گذشته و ابتدای سال جاری مطرح شده، این مربی ترکیه‌ای برکنار نشده بلکه مدت قرارداد وی با فدراسیون به پایان رسیده است. مکاتبات فدراسیون با گزینه‌های خارجی آغاز شده و هفته آینده از طریق کمیته بین‌المللی فدراسیون گزارش را به کمیته فنی خواهیم داد تا نسبت به آخرین شرایط این دو گزینه بررسی‌های لازم را انجام دهد و نتیجه را به ما اعلام کند.  

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین سایت‌های خارجی برای خرید با پرفکت مانی کدامند؟
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات