Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد گفت: پولی که برای اجاره خوابگاه گرفته می‌شود، کفاف هزینه‌های خوابگاه را هم نمی‌دهد قسمتی از پول شهریه ایاب و ذهاب در خوابگاه هزینه می‌شود.

مظاهر نیکخواه، رئیس دانشگاه آزاد  واحد شهرکرد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: دانشگاه آزاد واحد شهرکرد، محدودیتی برای پذیرش تعداد دانشجو در این دانشگاه ندارد؛ ظرفیت رشته‌های دانشگاهی در دفترچه آزمون مشخص شده است و ما آمادگی کامل برای پذیرش دانشجو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیکخواه در مورد ظرفیت پذیرش خوابگاه تصریح کرد: دانشگاه آزاد شهرکرد دارای ۴ خوابگاه است که ظرفیت پذیرش هر خوابگاه ۱۰۰۰ نفر است و دانشجویان در این از  امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند.

رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد با اشاره به نحوه پرداخت شهریه در دانشگاه گفت: سه نوع وام برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. وام کوتاه مدت که فقط شهریه ثابت از آن‌ها گرفته می‌شود و می‌توانند تا پایان ترم وام خود را پرداخت کنند. همچنین  وام بلند مدت «پس از  فراغت تحصیل»  که به وام وزارت علوم معرف است که  به جهت محرومیت استان قرار است مبلغ این نوع وام بیشتر به ما تعلق بگیرد شود. وام میان مدت که مدت آن حدودا یکسال و نیمه است و دانشجویان می‌تواند برای پرداخت شهریه  از این نوع وام استفاده کنند. دانشجویان نباید نگران پرداخت شهریه باشند.

وی با اشاره به هزینه سرویس دانشجویان گفت: شهریه‌ای که  بابت خوابگاه از دانشجویان گرفته می‌شود، کمتر از کرایه‌هایی است که باید برای گرفتن منزل در شهر پرداخت کنند. اکثر دانشجویان از سرویس استفاده می‌کنند؛ پولی که برای اجاره خوابگاه گرفته می‌شود، هزینه‌های خوابگاه را کفاف نمی‌دهد قسمتی از پول شهریه ایاب و ذهاب در خوابگاه هزینه می‌شود.   بنابراین گزارش، رئیس دانشگاه آزاد واحد شهرکرد از پاسخ دادن به سئوال خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مورد نبود سایه‌بان برای پارکینگ دانشگاه، امتناع کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد واحد شهرکرد وام دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف شهرکرد از جمله دانشگاه دولتی شهرکرد، فرهنگیان، پیام نور شهرکرد و علوم پزشکی شهرکرد ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تجمع کردند.

جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های مختلف شهرکرد در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.

خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در آمریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسرائیلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا این بار علیه اسرائیل است.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و استادان در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیئت علمی بازداشت شدند.

این تجمع سراسری در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با هدف حمایت از جنبش اصیل «همبستگی با غزه» برگزار شد.

تجمع دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری

تجمع دانشجویان دانشگاه دولتی شهرکرد

تجمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

کد خبر 748845

دیگر خبرها

  • مقابل ابرقدرت‌های چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • ما مقابل ابرقدرت‌هایی چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد