Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:05:16 GMT

تبریز| اشرافی‌گری یکی از آفت‌های جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۱۲۹۹

تبریز| اشرافی‌گری یکی از آفت‌های جامعه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ویژگی‌های مدیران شایسته نظام اسلامی را برشمرد و گفت: عدالت، توام با عقلانیت و معنویت از ویژگی‌های برجسته یک مدیر نظام اسلامی است که باید همراه با تقوای الهی باشد. ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه یکی از موفقیت‌های یک سازمان، اهمیت دادن به پیشکسوتان و بازنشستگان یک نهاد است اظهار داشت: احترام به پیشکسوتان احترام به شاغلان و موجب ایجاد انگیزه برای کارکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ویژگی‌های مدیران شایسته نظام اسلامی را برشمرد و گفت: عدالت، توام با عقلانیت و معنویت از ویژگی‌های برجسته یک مدیر نظام اسلامی است که باید همراه با تقوای الهی باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت وجود روحیه جهادی و خدمتگزاری بی‌منت در مدیران نظام اسلامی، تصریح کرد: نباید روحیه عافیت طلبی در بین مدیران وجود داشته باشد. مدیر شایسته فردی است که باید روحیه انقلابی داشته باشد.

وی ولایتمداری را از ویژگی‌های لازم و ضروری مدیران شایسته نظام اسلامی دانست و گفت: نمی‌شود مدیری در نظام اسلامی مشغول انجام وظیفه باشد و ولایتمدار نباشد. ضمن اینکه نقد پذیری و برخورداری از شرح صدر و استقبال از انتقادات هم در مدیران ما باید وجود داشته باشد.

امام جمعه تبریز، مبارزه جدی با فقر، فساد و تبعیض را ویژگی مهم مدیر شایسته و در طراز نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: مدیران ما باید مقاوم در برابر دشمن و بی اعتماد به دشمن باشند.

حجت الاسلام آل هاشم، با تاکید بر اینکه یکی از آفت‌های جامعه ما اشرافی‌گری است و مردم همه حرکات مدیران را رصد می‌کنند گفت: مدیر شایسته باید با مردم و در کنار مردم و برای مردم خدمت کند و ضد روحیه اشرافی‌گری باشد. 

وی با بیان اینکه مدیری با کارآمدی بالا می‌تواند تحولات شگفتی ساز در حوزه مدیریتی خود ایجاد کند اضافه کرد: مدیر خسته و ناکارآمد حتی اگر آدم خوب و مومن هم باشد، در جامعه امروز پاسخگوی نیازهای روز نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه توصیه اسلام و اخلاق مدیریتی ایجاب می‌کند تا کارهای شایسته مدیر قبلی را به رخ بکشیم و کارهای ضعیف را سعی در اصلاح داشته باشیم گفت: برخی مدیران در اولین روز مدیریت خود با تخریب مدیران قبلی، می‌گویند که من خرابه تحویل گرفته‌ام و این از ضعف مدیر است.

وی از خدمات شایسته سیدمحسن لطیفی قدردانی کرد و با آرزوی توفیق برای صفری، مدیرکل جدید گفت: یکی از محاسن کاری لطیفی، تولید برنامه‌های امیدبخش به مردم و تلاش برای حل مشکلات مردم بود، ضمن اینکه به برنامه‌های مذهبی هم توجه ویژه ای داشت.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • لزوم مدیریت مسائل فرهنگی در تفرجگا‌ها و سواحل مازندران