Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@11:50:09 GMT

تسطیح و تیغه زنی راههای خاکی تاکستان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۱۴۶۱

تسطیح و تیغه زنی راههای خاکی تاکستان

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید رحمانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تاکستان با اعلام این خبر گفت: در طی تیر ماه سال 97اقدامات لازم جهت افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی شهرستان تاکستان صورت گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تاکستان در خصوص اقدامات صورت گرفته عنوان کرد: تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راهها 590000متر، خاکبرداری به منظور تعریض و افزایش دید و همچنین خاکریزی 1250متر مکعب، تنقیه پاکسازی پل و آبرو 18عدد، احداث قنو زنی 16کیلومتر، تسطیح و تیغه زنی راههای خاکی 28کیلومتر، ترمیم آبردگی راهها 630متر مکعب، ریزش برداری 230متر مکعب، شانه سازی 4کیلومتر، علف زنی 285کیلومتر، تعمیر تابلوهای فرسوده 54عدد و تعریض و اصلاح شیب شیروانی به طول 5کیلومتر از دیگر اقدامات صورت گرفته در طی عملیات راهداری محوری شهرستان تاکستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص دیگر عملیات راهداری محوری در تیرماه 97افزود: تهیه و نصب علائم اخطاری قوس مسیر نما و خطر نما 190عدد، خاکریزی دهانه پل ها 43مورد، جمع آوری بقایای حیوانات از سطح جاده 136مورد، شناسایی تجاوز به حریم راه 14مورد، رفع تجاوز به حریم راه 13مورد، انسداد دسترسی های غیرمجاز 18مورد، آسفالت مصرفی جهت لکه گیری 20تن، رنگ آمیزی و آشکارسازی سرعت گاه ها 23مورد و اصلاح نیوجرسی 108عدد از جمله اقدامات صورت گرفته در محورهای مواصلاتی این شهرستان است.

سعید رحمانی گفت: شستشوی علائم و تابلوها 3200عدد، پاکسازی حاشیه نیوجرسی ها و گاردریل ها 20000متر، جاروزنی سطح راه 10کیلومتر، مخلوط ریزی 930متر مکعب، جمع آوری خاکهای اضافی، زباله و ضایعات 1130متر، خاکبرداری به منظور تعریض و افزایش دید و همچنین خاکریزی جهت جلوگیری از سقوط وسایل نقیله 700متر مکعب از دیگر اقدامات شهرستان تاکستان می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده راهداری و حمل و نقل جاده رنگ آمیزی زباله محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز

محمد جهانشاهی گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی و ضرورت صیانت از سفره های زیر زمینی ، امسال نیز طرح شناسایی و انسداد چاههای غیر مجاز آب در استان البرز به ویژه دشت های کرج و فردیس تشدید شده است.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از هدررفت آب ها تاکنون ۳۴۰ حلقه چاه آب مجاز در شهرستان های کرج و فردیس به کنتورهای هوشمند مجهز شده است.

جهانشاهی افزود: سال گذشته ۸۰ دستگاه حفاری غیر مجاز چاه در ۲ شهرستان کرج و فردیس جمع آوری و توقیف شد.

مدیر امور منابع آب شهرستان های کرج و فردیس گفت: ۲۲ تیم ویژه شناسایی چاه های غیر مجاز و ناظر بر منابع آب سطحی و زیر زمینی در استان البرز فعال شده که بیشتر آن ها در کرج و فردیس مشغول پایش منابع آبی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تولید برق با الهام از کرکس (+عکس)
  • راه‌اندازی ۳۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری در تاکستان
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • کاری از سوی دولت برای دریاچه ارومیه صورت نگرفته/ با دو میلیارد متر مکعب آب هم می‌شود در دریاچه قایق‌سواری کرد/ پایان تابستان معلوم می‌شود
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام