Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی نجفی در نشست شورای اداری به ارسال گزاری وزارت نیرو به قوای سه‌گانه اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش دما در کشور، البرز به‌عنوان اولین استان در صرفه‌جویی مصرف برق معرفی می‌شود.

وی در ادامه به مبحث مسافربری شدن فرودگاه بین‌المللی پیام اشاره کرد و بر ساماندهی راه‌های دسترسی به این فرودگاه تأکید کرد و گفت: این مهم در هفته دولت محقق می‌شود به همین منظور باید اقدامات لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز در بخش دیگری به برگزاری کنگره شهدای استان اشاره کرد و گفت: در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

نجفی با اشاره به شیطنت‌های استکبار و فشارهای اقتصادی آمریکا، گفت: اگر مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی حل نشود مردم ناراضی می‌شوند به همین منظور باید حل مشکلات حوزه اشتغال در دستور کار همه قرار داشته باشد.

وی در بخش دیگری ضمن انتقاد به عدم پرداخت حقوق به کارگران خدمات شهری، گفت: شهرداری و شوراهای شهر در استان کمی انصاف داشته باشند چگونه است که خود حقوق و مزایایشان را سروقت دریافت می‌کنند درحالی‌که کارگران خدمات شهری چند ماه حقوق نگرفته‌اند.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استکبار برق حقوق شهرداری وزارت نیرو رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکل عمده ما در مشهد مربوط به زائرانی است که استطاعت مالی محدود دارند؛ برای این عزیزان، شهرداری مشهد باید زائرسراهای ارزان قیمت ایجاد کند تا این افراد به دلیل مشکل مالی از توفیق زیارت محروم نمانند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با شهرداران کلانشهرهای کشور که امروز با حضور مدیران شهری کلانشهرها برگزار شد، اظهارداشت:عنوان مدیریت شهری، عنوان جامعی است که غیر از مدیریت خدمات شهری، مدیریت اجتماعی، سیاسی و بالاتر از همه فرهنگی شهر را هم دربر می‌گیرد.

وی افزود: برادران، وقتی بنا باشد شهر مدیریت شود، اگر مسائل فرهنگی زیر سؤال برود و موردتوجه نباشد، اداره شهر در سایر شئون هم فایده ای نخواهد داشت. در حقیقت، مقدمه اداره فرهنگی شهر به این است که مردم خادمانشان را بشناسند و به این خدمات احترام بگذارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن واکاوی ابعاد ارتباط گسترده مردم با شهرداری در کلانشهرهای کشور خاطرنشان کرد: در هر شهر از ایران اسلامی، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی کنند. آن آقا یا خانم هموطنی که صبح از خانه بیرون می آید، از همان لحظه اول پا به فضایی می گذارد که آسفالتش فراهم شده، اتوبوس و تاکسی برای رفت و آمدش آماده شده، زباله از معابرش جمع آوری شده و فضای سبزش، همه کس را مروّح می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه منظور از پیوست فرهنگی در خدمات شهری، ترویج فرهنگ دینی در جامعه است، تصریح کرد: مهم ترین علتی که باعث بروز این نارضایتی ها می شود، نبود پیوست فرهنگی در کنار خدمات شهری است. مقصود بنده این است که بستری از خدمات فرهنگی تعریف شود تا به همراه خدمات اجتماعی و شهری، مردم از آن استفاده کنند تا شهرداری منحصر در یک جریان خدماتی محض نشود.

تأکیدکرد: در دین ما تأکید شده حتی اگر کسی یک لیوان آب به دست برادر دینی خود داد، بر او فرض است که از برادرش تشکر کند. اینجاست که می گوییم باید پیوست فرهنگی مبتنی بر ترویج فرهنگ دینی در جامعه باشد تا مردم به یاد بیاورند این خدمات از طرف دلسوزترین برادرانشان در مدیریت شهری به آن ها عرضه می شود.

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ دینی در کلانشهرها گفت: در این کشور، چالش های بسیاری وجود دارد که ریشه واحد همه آن ها در عرصه فرهنگ است. در یک قلم، همین موضوع ازدواج جوانان را ببینید. اینکه سن ازدواج بالا رفته، عمده ریشه آن در فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت مالی یک مرد خانواده دار و کامل نرسند، ازدواج نمی کنند. اینجاست که بازهم پیوست فرهنگ دینی می تواند گره گشا باشد و مدیریت شهری هم در این عرصه ها وظایفی برعهده دارد.

وی با اشاره به ضرورت میدان‎داری مدیریت شهری مشهد در تسهیل امر زیارت اظهار کرد: مشکل عمده ما در مشهد مربوط به آن دسته از زائرانی است که عشق زیارت علی ابن موسی الرضا(ع) را در دل دارند و به شهر امام رضا(ع) می آیند اما توان مالی برای اقامت چندروزه در یک منزلگاه اعم از هتل، مهمانسرا یا مسافرخانه را ندارند. اینجاست که تأکید ما به شهرداری مشهد متمرکز بر ایجاد زائرسراهای ارزان قیمت است تا این برادران و خواهران عزیز ما به دلیل مشکل مالی از توفیق زیارت محروم نمانند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان / چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان