Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@18:13:03 GMT

تشکیل کمیته اجرایی طرح تفصیلی فرحزاد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۹۱۶۰۷

تشکیل کمیته اجرایی طرح تفصیلی فرحزاد

ایران اکونومیست - به گزارش  ایران اکونومیست، در راستای رفع مشکلات اهالی محله فرحزاد به دستور شهردار منطقه 2 کمیته راهبردی طرح حفاظت، احیاء و ساماندهی فرحزاد متشکل از معاونان فنی وعمرانی،ترافیک،خدمات شهری ،روسای اداره املاک ،طرح تفصیلی، دو تن از اعضای شورایاری محله فرحزاد و مشاوران شرکت‌های عمرانی اجرای طرح تشکیل شد و آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رسول کشت پور- شهردار منطقه ۲ - در نشست با شورایاران محله فرحزاد اظهارکرد: طرح تفضیلی محدوده فرحزاد به منظور ساماندهی این منطقه در سال ۱۳۸۹ تهیه شد اما در فرآیند تصویب آن به علت مسائل موجود در خصوص شبکه معابر و نحوه مداخله مسکوت ماند. پس از آن با ابلاغ این طرح به دلیل تشدید نابسامانی‌های زیست محیطی، اجتماعی و افزایش مطالبات مردمی، اقدامات طراحی شده در این عرصه پرچالش شهری آغاز شد.
 
شهردار منطقه ۲ افزود : مسئله فرحزاد و معضلات متعدد آن سال‌هاست که اهالی این منطقه را درگیر کرده است و سعی می‌کنیم در جهت اجرای درست طرح تفضیلی و پاسخ منصفانه به مطالبات مردمی اقدامات شهری خود را در اسرع وقت انجام دهیم. از این روی  در آذر ماه سال گذشته طراحی شهری محدوده واجد ارزش فرحزاد و اراضی پیرامونی جهت طرح موضوع به کمیسیون ماده ۵ ارجاع شد و پس از بررسی، طی بند ۲ صورت‌جلسه مزبور، تصویب و در اسفند سال گذشته جهت تصویب به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال شد.
 
کشت پور با اشاره به شرح وظایف کمیته اجرای طرح تفصیلی محله فرحزاد تحت عنوان کمیته راهبردی طرح حفاظت، احیاء و ساماندهی فرحزاد اظهارکرد: این کمیته ضمن بررسی نحوه تعریض شبکه‌های معابر، بررسی مقاطع عرضی ، مطالعات ترافیکی ، پارکینگ‌های محلی و عمومی و نحوه چگونگی اجرای طرح نظارت می‌کند.
 
وی افزود: انجام بررسی‌های متعدد در عرصه پیاده‌راه سازی، ورودی و خروجی‌های محله فرحزاد، اجرای گذرها از منظر عمرانی و چگونگی صدور پروانه‌های ساختمانی و نحوه تملکات از وظایف کمیته اجرای طرح تفصیلی منطقه۲ با هدف نظارت و تسریع اجرای این طرح است.
 
شهردار منطقه ۲ در پایان تصریح کرد: تا کنون هفت جلسه با حضور کلیه اعضاء طی سه بازدید میدانی صورت پذیرفته است و فعالیت این کمیته در روند اجرای طرح تا زمان برطرف شدن مشکلات اهالی فرحزاد ادامه خواهد داشت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فرحزاد شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح امنیت محله محور با محوریت مقابله با جرائم سرقت و دستگیری هشت نفر سارق سابقه دار و کشف ۱۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در راستای مطالبات مردم و به منظور برقراری امنیت و آرامش و مقابله با جرائم سرقت در مناطق جرم خیز و آلوده، طرح امنیت محله محور پلیس با استفاده از توان حداکثری نیروها طی ۴۸ ساعت در سطح شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش شبانه روزی پلیس های تخصصی، هشت نفر سارقان سابقه‌دار شناسایی و طی هماهنگی قضایی در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی های فنی و پلیسی، متهمان به ۱۴ فقره انواع سرقت شامل اماکن خصوصی، دولتی، سیم و کابل های برق، منزل و... در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ روهنا با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح در سطح شهرستان، تصریح کرد: در اجرای این طرح، ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و قانون گریزی، موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک