Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان تعزیرات با بیان اینکه ۲۹ پرونده تخلف موبایل به تعزیرات ارجاع شده و حکم ۴ پرونده تخلف گوشی تلفن همراه نیز صادرشده است گفت: تلاش می‌کنیم تا روند رسیدگی به پرونده‌های موجود سریع‌تر و احکام مربوطه زودتر صادر شود.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در جمع خبرنگاران گفت: در بحث عدم ایفای تعهدات ارزی روند رسیدگی‌ها علیرغم اینکه کمتر از سه هفته از شروع آن می‌گذرد، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک شرکت تجاری وارداتی در زمینه عدم ایفای تعهدات ارزی به مبلغ ۵۰۰ هزار یورو در خوزستان جریمه و محکوم شد.

سخنگوی تعزیرات ادامه داد: در استان البرز ۵ پرونده به دلیل عدم ایفای تعهدات ارزی تشکیل شد و هر ۵ مدیرعامل با تعامل دادستانی ممنوع‌الخروج شده و حکم یکی صادر شده است و مابقی نیز در دست رسیدگی قرار دارد.

وی افزود: پرونده‌هایی که از طرف سازمان حمایت و بانک مرکزی در خصوص واردکنندگان گوشت در بحث عدم ایفای تعهدات ارزی کار رسیدگی آغاز شده و چند پرونده نقص مدارک دارند و مستندات واردکنندگان کامل نبود یا دسترسی به آدرس‌ها امکان‌پذیر نبود.

سخنگوی تعزیرات حکومتی گفت: ۲۹ پرونده تخلف موبایل به تعزیرات ارجاع شده و حکم ۴ پرونده تخلف تلفن همراه صادر شده است. ۱۱ پرونده ناقص بود که به سازمان حمایت برای تکمیل مدارک ارجاع شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان تعزیزات احتکار کالا تخلفات موبایل تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

به گزارش ایسنا،حمید القاصی مهر گفت: پرونده قاچاق ۲۷ هزار لیتر نفت گاز به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل دو برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی،القاصی مهر گفت: با گزارش ماموران انتظامی در خصوص کشف سوخت قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

انتهلای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت