Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از اعطای تسهیلات بانکی به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط استان خبر داد. ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، داریوش دیودیده ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در سال‌های 95 و 96 حدود 360 میلیارد تومان تسهیلات رونق به بیش از 700 واحد تولیدی استان در بخش‌های صنعت و کشاورزی پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: این میزان تسهیلات برای سرمایه در گردش، برای تکمیل واحدهای تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و همچنین برای نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی پرداخت شد.

دیودیده از ابلاغ بخشنامه تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط خبر داد و گفت: طبق این بخشنامه، همه مدیران عامل بانک‌های دولتی، غیردولتی و مؤسسات اعتباری موظف هستند که زمینه مناسب‌تری را به منظور تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط استان فراهم کنند.

وی بیان کرد: پرداخت بالغ بر 360 میلیارد تومان تسهیلات رونق به واحدهای تولیدی استان در دو سال گذشته نشان از همراهی نظام بانکی برای حمایت هر چه بیشتر از واحدهای تولیدی استان دارد و امیدواریم برای تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط، بانک‌های خصوصی استان هم پای کار بیایند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اجرای این بخشنامه، بحث بدهی‌های مالی و چک برگشتی حذف شده است یعنی اگر یک بنگاه اقتصادی درخواست تسهیلات داد بانک نباید بحث چک برگشتی یا بدهی مالی را پیش بکشد.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۹۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون